Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

Emocions i empatia en la mediació / Carolina Figueras [Recurs electrònic]

By: Material type: ArticleArticlePublication details: Barcelona : Universitat de Barcelona desembre 2023Description: 1 pdf., 6 pSubject(s): Online resources: Summary: "La mediació és un procediment de resolució de conflictes en què es privilegia el compromís i la cooperació a través de la participació d’una tercera part neutral. En la mediació es busca disminuir la càrrega agressiva i de confrontació que sovint caracteritzen les disputes en un context de litigació (Garcia 2000). Malgrat l’esperit pacífic amb què s’aspira a conduir els processos de mediació, les emocions (negatives) associades al conflicte afloren. El professional ha de saber gestionar el tenor emocional dels encontres, a fi d’aconseguir l’entesa entre els disputants. L’empatia se situa, per tant, en el centre de la interacció. Atenent al model d’empatia aplicat, la finalitat i el resultat de la mediació variaran. En el present article reflexionem sobre les interrelacions entre emocions i empatia en funció dels principals marcs ideològics de la mediació: individualista i relacional (Della Noce 1999)."
List(s) this item appears in: Novetats Febrer 2024 | Mediació
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Articles de revista Articles de revista Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital Diversitat 347 Fir (Browse shelf(Opens below)) Available BGR24022427

Número monogràfic de la revista Llengua, Societat i Comunicació: " La pràctica de la mediació: models i processos per a la resolució pacífica de conflictes"

"La mediació és un procediment de resolució de conflictes en què es privilegia el compromís i la cooperació a través de la participació d’una tercera part neutral. En la mediació es busca disminuir la càrrega agressiva i de confrontació que sovint caracteritzen les disputes en un context de litigació (Garcia 2000). Malgrat l’esperit pacífic amb què s’aspira a conduir els processos de mediació, les emocions (negatives) associades al conflicte afloren. El professional ha de saber gestionar el tenor emocional dels encontres, a fi d’aconseguir l’entesa entre els disputants. L’empatia se situa, per tant, en el centre de la interacció. Atenent al model d’empatia aplicat, la finalitat i el resultat de la mediació variaran. En el present article reflexionem sobre les interrelacions entre emocions i empatia en funció dels principals marcs ideològics de la mediació: individualista i relacional (Della Noce 1999)."

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha