Técnicas, habilidades y estrategias del mediador en los procesos de mediación / María Del Carmen Cazorla González-Serrano
Tipo de material: ArtículoDetalles de publicación: Madrid : La Ley, 2022Descripción: 1 pdf., 21 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "La mediació com a tècnica per a resoldre conflictes és summament eficaç. Per a això, juga un paper fonamental el mediador que a través de diferents tècniques i habilitats facilitarà a les parts la presa de decisions basada en interessos mutus. La complexitat de les relacions i de la comunicació humana exigent al mediador/al desenvolupament d'estratègies de comunicació que li permetin comprendre i manejar el mode de relacionar-se i comunicar-se de les persones que acudeixen a aquest procés. Això no vol dir que la mediació hagi de substituir sempre a uns altres sistemes de resolució de conflictes més adversos, o que pugui resultar eficaç en tots els casos. Però, quan sigui possible, el mediador a través de les tècniques, habilitats i estratègies a les quals fem al·lusió en aquest estudi, podrà moure a les parts del nivell emocional en el qual es troben, al nivell cognitiu, emfatitzant en les possibles vies de resolució del conflicte."Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Articles de revista | Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital | Diversitat | 347 Caz (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR24022465 |
Pubicat a: LA LEY mediación y arbitraje, Nº 13, Sección Doctrina, Cuarto trimestre de 2022.
"La mediació com a tècnica per a resoldre conflictes és summament eficaç. Per a això, juga un paper fonamental el mediador que a través de diferents tècniques i habilitats facilitarà a les parts la presa de decisions basada en interessos mutus. La complexitat de les relacions i de la comunicació humana exigent al mediador/al desenvolupament d'estratègies de comunicació que li permetin comprendre i manejar el mode de relacionar-se i comunicar-se de les persones que acudeixen a aquest procés. Això no vol dir que la mediació hagi de substituir sempre a uns altres sistemes de resolució de conflictes més adversos, o que pugui resultar eficaç en tots els casos. Però, quan sigui possible, el mediador a través de les tècniques, habilitats i estratègies a les quals fem al·lusió en aquest estudi, podrà moure a les parts del nivell emocional en el qual es troben, al nivell cognitiu, emfatitzant en les possibles vies de resolució del conflicte."
No hay comentarios en este titulo.