Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

Modelo estructural de concurrencia entre bullying y cyberbullying : víctimas, agresores y espectadores = Structural model of concurrence among relational bullying and cyberbullying: victims, aggressors and bystanderses / Tatiana Íñiguez-Berrozpe, Jacobo Cano-Escoriaza, Alejandra Cortés-Pascual, Carmen Elboj-Saso [Recurs electrónic]

By: Contributor(s): Material type: ArticleArticleLanguage: Spanish Summary language: English Description: 1 pdf., 44 pOther title:
  • Structural model of concurrence among relational bullying and cyberbullying
Contained works:
  • Iñiguez Berrozpe, Tatiana. Modelo estructural de concurrencia entre bullyingy cyberbullying
  • Iñiguez Berrozpe, Tatiana. Modelo estructural de concurrencia entre bullyingy cyberbullying. Anglès
Subject(s): Online resources: Summary: Aquest estudi analitza les percepcions de n. = 4.273 estudiants de secundària d'Aragó (Espanya) sobre el bullying relacional i el cyberbullying des de diferents perspectives: víctimes, agressors i espectadors per explorar la possible concurrència entre ambdós tipus de violència escolar. S'analitzà un model estructural entre ambdós tipus de violència, obtenint un ajust òptim. Aquest model desenvolupat entre el bullyingrelacional i el cyberbullying representa un avanç significatiu a l'incloure perspecetives no només de l'agressor i la víctima, sinó també de l'espectador. Els resultats indiquen que l'assetjament tradicional l'allarga en el ciberassetjament. Tan els agressors com les víctimes de bullying estan relacionats amb ser espectadors de cyberbullying. Sobre el ciberbullying, l'espectador pot ser víctima o agressor que copia els dos models, derivats d'aquesta observació
List(s) this item appears in: Novetats Abril 2024 | Adolescència i violència al ciberespai
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Articles de revista Articles de revista Biblioteca General i de Referència Benestar social 179.1 Digital (Browse shelf(Opens below)) Available (Disponible) BGR24042438

Publicat a: Rev.Esp.Investig.Sociol. ISSN-L: 0210-5233. N.º 171, Julio - Septiembre 2020, pp. 63-84

Inclou referències bibliogràfiques

Unrestricted online access star

Aquest estudi analitza les percepcions de n. = 4.273 estudiants de secundària d'Aragó (Espanya) sobre el bullying relacional i el cyberbullying des de diferents perspectives: víctimes, agressors i espectadors per explorar la possible concurrència entre ambdós tipus de violència escolar. S'analitzà un model estructural entre ambdós tipus de violència, obtenint un ajust òptim. Aquest model desenvolupat entre el bullyingrelacional i el cyberbullying representa un avanç significatiu a l'incloure perspecetives no només de l'agressor i la víctima, sinó també de l'espectador. Els resultats indiquen que l'assetjament tradicional l'allarga en el ciberassetjament. Tan els agressors com les víctimes de bullying estan relacionats amb ser espectadors de cyberbullying. Sobre el ciberbullying, l'espectador pot ser víctima o agressor que copia els dos models, derivats d'aquesta observació

Es requereix Adobe Reader

Text i resum en castellà i anglès

Descripció del recurs: 02 febrer 2021

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha