Normal view MARC view ISBD view

¿Conflictos educativos o conflictos sociales? sobre los procesos de etnificación de las comunidades Brunet, Ignadi ; Pastor, Inma ; Belzunegui, Angel

By: Brunet Icart, Ignasi.
Contributor(s): Belzunegui, Angel | Pastor, Inma.
Material type: materialTypeLabelArticlePublisher: Madrid Universidad Pontificia Comillas. Instituto Universitario de Estudios sobre Migraciones 2004Description: 25 p. 21 cm.ISSN: ISSN 1138-5774.Subject(s): Centres d'ensenyament | Educació | Immigració | Immigrants | Integració escolar | Catalunya In: Migraciones nº 16, diciembre 2004, p. 201-226Summary: Resum: Article que recull algunes reflexions al voltant de la inserció educativa a l'ensenyament infantil i primari dels fills i filles de famílies immigrants extracomunitaris a una zona de Catalunya. Forma part de l'estudi més ampli dut a terme durant el curs escolar 2001-2002 a tots els centres educatius amb presència d'alumnes de procedència extracomunitària que pretenia conèixer, per una banda, la realitat de les pràctiques escolars, l'acció educativa dels centres en relació a la presència d'aquest tipus d'alumnat, i per una altra banda, la interacció que es produeix entre les famílies immigrades i l'entorn educatiu. Aquest article presenta algunes de les característiques de la inserció educativa posant-les en relació amb els processos d'etnificació de la població immigrada.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Notes Date due Barcode
Articles de revistes Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat Hemeroteca (Browse shelf) Available Fitxa (si) - Document (no) - Miniatura (si) 4968

Inclou: Bibliografia, p. 226

Resum: Article que recull algunes reflexions al voltant de la inserció educativa a l'ensenyament infantil i primari dels fills i filles de famílies immigrants extracomunitaris a una zona de Catalunya. Forma part de l'estudi més ampli dut a terme durant el curs escolar 2001-2002 a tots els centres educatius amb presència d'alumnes de procedència extracomunitària que pretenia conèixer, per una banda, la realitat de les pràctiques escolars, l'acció educativa dels centres en relació a la presència d'aquest tipus d'alumnat, i per una altra banda, la interacció que es produeix entre les famílies immigrades i l'entorn educatiu. Aquest article presenta algunes de les característiques de la inserció educativa posant-les en relació amb els processos d'etnificació de la població immigrada.

Idioma: Castellà

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha