Normal view MARC view ISBD view

Ginebra, ejemplo político y educativo, de educación intercultural Germán Tomás Rodríguez Sáez

By: Tomás Rodríguez Sáez, Germán Tomás.
Material type: materialTypeLabelArticleSeries: Ofrim : suplementos : publicación especializada en inmigración : segunda generación nº 10, junio 2002, p 31-46.Publisher: Madrid Comunidad de Madrid. Dirección General de Inmigración, Cooperación al Desarrollo y Voluntariado 2002Subject(s): Actituds | Bones pràctiques | Educació | Integració escolar | Comunicació intercultural | Menors | País d'acollida | Segona generació immigrantSummary: Resum: En aquest estudi, l'autor posa èmfasi en al idea de que una adequada educació intercultural hauria de marcar els seguents objectius: acollir al nen que parla una llengua diferent a la del país d'acollida i propiciar una perspectiva intercultural, reconeixent i tractant la diversitat linguística y cultural present a l'aula i la comunitat escolar.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Notes Date due Barcode
Articles de revistes Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat Hemeroteca (Browse shelf) Available Fitxa (si) - Document (no) - Miniatura (si) 3462

Resum: En aquest estudi, l'autor posa èmfasi en al idea de que una adequada educació intercultural hauria de marcar els seguents objectius: acollir al nen que parla una llengua diferent a la del país d'acollida i propiciar una perspectiva intercultural, reconeixent i tractant la diversitat linguística y cultural present a l'aula i la comunitat escolar.

Idioma: Castellà

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha