Normal view MARC view ISBD view

Espai d'anàlisi. Els agents d'educació no formal i la integració i cohesió als barris Ismael Palacín ; director tècnic del Casal dels Infants del Raval

By: Palacín, Ismael.
Contributor(s): Casal dels Infants del Raval.
Material type: materialTypeLabelArticlePublisher: 2009Subject(s): Educació | InfantsOnline resources: Click here to access online In: Migrainfo núm. 31, quart trimestre 2009.Summary: El Casal dels Infants i l'educació no formal als barris Al Casal dels Infants treballem, des de fa més de 25 anys, des de l'acció social en barris on es manifesten especialment les desigualtats i on es fan més patents els canvis socials i els nous riscos per a la cohesió i la integració. Treballem estretament amb administracions, ciutadans, entitats i empreses. Sempre hem cregut en el potencial d'enfortiment de les persones i el territori des d'una visió educativa, comunitària i integral representativa de molts dels valors i dilemes amb què es troben els dispositius i agents de l'educació no formal. I sempre hem defensat que la inclusió i la cohesió depenen, en gran mesura, de les oportunitats i experiències que un infant, un jove i una família es troben en el seu entorn vital més proper.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Notes Date due Barcode
Articles de revistes Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat Hemeroteca (Browse shelf) Available Fitxa (si) - Document (no) - Miniatura (si) 6453

El Casal dels Infants i l'educació no formal als barris Al Casal dels Infants treballem, des de fa més de 25 anys, des de l'acció social en barris on es manifesten especialment les desigualtats i on es fan més patents els canvis socials i els nous riscos per a la cohesió i la integració. Treballem estretament amb administracions, ciutadans, entitats i empreses. Sempre hem cregut en el potencial d'enfortiment de les persones i el territori des d'una visió educativa, comunitària i integral representativa de molts dels valors i dilemes amb què es troben els dispositius i agents de l'educació no formal. I sempre hem defensat que la inclusió i la cohesió depenen, en gran mesura, de les oportunitats i experiències que un infant, un jove i una família es troben en el seu entorn vital més proper.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha