Normal view MARC view ISBD view

Acompanyament a l'escolaritat

Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Direcció de Comunicació 2010Description: 286 p.Subject(s): Educació | Escolarització | Normes | Política | Catalunya | EuropaSummary: L'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona proposa una política pública local en l'àmbit educatiu per contribuir, des dels municipis, a l'objectiu de l'èxit escolar i la formació per a tothom: l'acompanyament a l'escolaritat. És una proposta que s'emmarca en els principis de la Llei d'Educació i que supera, com han fet molts ajuntaments, la concepció limitada de la coneguda competència de la vigilància de l'acompliment de l'escolaritat. Aquest document té dos grans apartats. En el primer, Conèixer, fa un recorregut per la normativa vigent i per experiències en altres països europeus. En el segon, Intervenir, presenta un model de referència basat en tres principis ( la promoció de l'equitat, una perspectiva de cicle de vida i el foment del capital social ) i en tres grans àmbits d'intervenció: la col·laboració amb escoles i instituts per el desenvolupament del seu projecte educatiu, el suport a la funció educativa de les famílies i l'impuls a l'educació més enllà dels espais i els horaris escolars.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat ER-EDU/0091 (Browse shelf) Available 6794

L'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona proposa una política pública local en l'àmbit educatiu per contribuir, des dels municipis, a l'objectiu de l'èxit escolar i la formació per a tothom: l'acompanyament a l'escolaritat. És una proposta que s'emmarca en els principis de la Llei d'Educació i que supera, com han fet molts ajuntaments, la concepció limitada de la coneguda competència de la vigilància de l'acompliment de l'escolaritat. Aquest document té dos grans apartats. En el primer, Conèixer, fa un recorregut per la normativa vigent i per experiències en altres països europeus. En el segon, Intervenir, presenta un model de referència basat en tres principis ( la promoció de l'equitat, una perspectiva de cicle de vida i el foment del capital social ) i en tres grans àmbits d'intervenció: la col·laboració amb escoles i instituts per el desenvolupament del seu projecte educatiu, el suport a la funció educativa de les famílies i l'impuls a l'educació més enllà dels espais i els horaris escolars.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha