Normal view MARC view ISBD view

Bordering on control combating irregular migration in North America and Europe Martin, Philip

By: Martin, Philip.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: IOM Migration research series 13.Publisher: [Ginebra] IOM International Organization for Migration 2003Description: 103 p. il. 30 cm.Subject(s): Economia | Immigrants il·legals | Migració | Política d'immigració | Alemanya | Canadà | Estats Units d'Amèrica | Països BaixosSummary: Executive Summary: 1. Costs and Benefits, p. 5-16 1.1 Accounting costs, p. 10 1.2. Economics: optimal level of violations, p. 12 1.3. International: trade and migration, p. 12 2. US: Border yes, Interior No, p. 16-36 2.1. The US immigration system, p. 18 2.2. US immigration controls: external, p. 21 2.3. US immigration controls: internal, p. 26 2.4. Assesment: from legalization II to uncertainty, p. 33 3. Canada: High Levels, Satisfaction, p. 36-44 3.1. Canadian immigration system, p. 36 3.2. Canadian immigration controls: external, p. 39 3.3. Canadian immigration controls: internal, p.41 3.4. Assesmemt, p. 42 4. Germany: Guests Workers, Asylum, Managed Migration, p. 44-55 4.1. The European context, p. 44 4.2. The german migration system, p. 48 4.3. German immigration controls: external, p. 49 4.4. German immigration controls: uinternal, p. 50 4.5. Assesment, p. 53 5. The Netherlands: Liberal to Tough, p. 55-63 5.1. The immigration system in the Netherlands, p. 55 5.2. Immigration controls in the Netherlands: external, p. 58 5.3. Immigration controls in the Netherlands: internal, p. 59 5.4. Assesment, p. 62 6. UK: Limit Entries, Limit Problems, p. 63-74 6.1. The British immigration system, p. 63 6.2. British immigration controls: external, p. 69 6.3. British immigration controls: internal, p. 70 6.4. Assesment, p. 72 7. Northern Europe, p. 74 8. Southern Europe, p. 77 9. Wither Immigration Control?. p. 79 10. Migration in Perspective, p. 84 11. Notes 12. Bibliography, p. 98 13. Websites, p. 102 Resum: L'objectiu principal d'aquest estudi és, d'una banda, revisar l'eficàcia i rentabilitat dels instruments externs i interns del control de la migració a Estats Units, Canadà, Alemanya, Països Baixos i Regne Unit i de l'altra, proporcionar una panoràmica general entorn la utilitat de l'enfocament metodològic de l'aplicació de la llei a la administració de la migració en la dècada dels 90, i molt especialment amb relació a l'increment del gast en polítiques de control de fronteres. A l'any 2002 -EEUU, Canadà, Alemanya, Països Baixos i Regne Unit-van gastar aproximadament 17 bilions de dólars per a reforçar les lleis immigratòries i garantir l'atenció dels demandanst d'asil, és a dir, dos terç de la provisió de l'Ajuda Oficial al Desenvolupament. De fet, el nucli temàtic de la present investigació és la plasmació de que si els països sotmesos a fluixos migratoris irregulars invertessin més diners en el foment del comerç, les inversions i les ajudes als països d'origen dels immigrants, les pressions derivades del fenòmen migratori podrien disminuir gradualment. Ara bé, tot i tenint compte que el procés de promoció del desenvolupament socioeconòmic local capaç d'alentar els potencials immigrants de permanéixer al seu país d'origen és un procés de resultats lents i imprevisibles. Encara que no és fàcil aproximar les vies entre els objectius inherents a la gestió migratòria i els resultat reals assolits, la clau de l'èxit ha de postular la implementació d'objectius pràctics i realístics, l'administració coordinada de la migració, -des del punt de vista nacional i transnacional- així com el seguiment i revisió continuada dels instruments en matèria de política migratòria aplicada tant als immigrants com als contrabandistes o d'altres actors implicats a dintre del sistema migratori, adjustant les tàctiques i estratègies preestablertes als incessants canvis produïts al llarg del temps.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat PE/0102 (Browse shelf) Available 3747

Bibliografía: p.98-102. - Inclou un llistat d'adreces electròniques d'institucions relacionades amb la immigració d'Estats Units, Canadà, Alemanya, Països Baixos i el Regne Unit.

Executive Summary: 1. Costs and Benefits, p. 5-16 1.1 Accounting costs, p. 10 1.2. Economics: optimal level of violations, p. 12 1.3. International: trade and migration, p. 12 2. US: Border yes, Interior No, p. 16-36 2.1. The US immigration system, p. 18 2.2. US immigration controls: external, p. 21 2.3. US immigration controls: internal, p. 26 2.4. Assesment: from legalization II to uncertainty, p. 33 3. Canada: High Levels, Satisfaction, p. 36-44 3.1. Canadian immigration system, p. 36 3.2. Canadian immigration controls: external, p. 39 3.3. Canadian immigration controls: internal, p.41 3.4. Assesmemt, p. 42 4. Germany: Guests Workers, Asylum, Managed Migration, p. 44-55 4.1. The European context, p. 44 4.2. The german migration system, p. 48 4.3. German immigration controls: external, p. 49 4.4. German immigration controls: uinternal, p. 50 4.5. Assesment, p. 53 5. The Netherlands: Liberal to Tough, p. 55-63 5.1. The immigration system in the Netherlands, p. 55 5.2. Immigration controls in the Netherlands: external, p. 58 5.3. Immigration controls in the Netherlands: internal, p. 59 5.4. Assesment, p. 62 6. UK: Limit Entries, Limit Problems, p. 63-74 6.1. The British immigration system, p. 63 6.2. British immigration controls: external, p. 69 6.3. British immigration controls: internal, p. 70 6.4. Assesment, p. 72 7. Northern Europe, p. 74 8. Southern Europe, p. 77 9. Wither Immigration Control?. p. 79 10. Migration in Perspective, p. 84 11. Notes 12. Bibliography, p. 98 13. Websites, p. 102 Resum: L'objectiu principal d'aquest estudi és, d'una banda, revisar l'eficàcia i rentabilitat dels instruments externs i interns del control de la migració a Estats Units, Canadà, Alemanya, Països Baixos i Regne Unit i de l'altra, proporcionar una panoràmica general entorn la utilitat de l'enfocament metodològic de l'aplicació de la llei a la administració de la migració en la dècada dels 90, i molt especialment amb relació a l'increment del gast en polítiques de control de fronteres. A l'any 2002 -EEUU, Canadà, Alemanya, Països Baixos i Regne Unit-van gastar aproximadament 17 bilions de dólars per a reforçar les lleis immigratòries i garantir l'atenció dels demandanst d'asil, és a dir, dos terç de la provisió de l'Ajuda Oficial al Desenvolupament. De fet, el nucli temàtic de la present investigació és la plasmació de que si els països sotmesos a fluixos migratoris irregulars invertessin més diners en el foment del comerç, les inversions i les ajudes als països d'origen dels immigrants, les pressions derivades del fenòmen migratori podrien disminuir gradualment. Ara bé, tot i tenint compte que el procés de promoció del desenvolupament socioeconòmic local capaç d'alentar els potencials immigrants de permanéixer al seu país d'origen és un procés de resultats lents i imprevisibles. Encara que no és fàcil aproximar les vies entre els objectius inherents a la gestió migratòria i els resultat reals assolits, la clau de l'èxit ha de postular la implementació d'objectius pràctics i realístics, l'administració coordinada de la migració, -des del punt de vista nacional i transnacional- així com el seguiment i revisió continuada dels instruments en matèria de política migratòria aplicada tant als immigrants com als contrabandistes o d'altres actors implicats a dintre del sistema migratori, adjustant les tàctiques i estratègies preestablertes als incessants canvis produïts al llarg del temps.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha