Normal view MARC view ISBD view

Educación intercultural análisis y resolución de conflictos Colectivo Amani

By: Colectivo Amani.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Popular 1996Edition: 2a ed.Description: 270 p. 24 cm.ISBN: 84-7884-129-6.Subject(s): Bones pràctiques | Educació | Immigració | Comunicació intercultural | Lleure | EspanyaSummary: Sumari: 0. introduucción I. Creación de grupo II. Percepciomes III Ampliar nuestras vistas IV. Interdependencia V. Planificación del cambio Bibliografía Direccciones Encuesta Índice de dinámicas índice general Resum: La Educación Intercultural és un moviment educatiu que a través d'aquest llibre, pretén mostrar tot un seguit de pràctiques educatives, aplicables a l'estat espanyol. Es tracta d'un treball fonamentalment teòric i amb una clara vocació pràctica. El primer eix sobre el que treballa, és el conflicte, i la seva relació amb la societat multicultural. El segon eix fa referència a l'ensenyament i aprenentatge de valors, habilitats, actitud i coneixements. El tercer eix articula el concepte de temps lliure. El quart i darrer eix fa referència a la metodologia. Al final de cada capítol, l'autor proposa unes fitxes de treball per realitzar dins i fora de l'escola.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat ER-Edu/0026 (Browse shelf) Available 3305

Bibliografia p. 261-262

Sumari: 0. introduucción I. Creación de grupo II. Percepciomes III Ampliar nuestras vistas IV. Interdependencia V. Planificación del cambio Bibliografía Direccciones Encuesta Índice de dinámicas índice general Resum: La Educación Intercultural és un moviment educatiu que a través d'aquest llibre, pretén mostrar tot un seguit de pràctiques educatives, aplicables a l'estat espanyol. Es tracta d'un treball fonamentalment teòric i amb una clara vocació pràctica. El primer eix sobre el que treballa, és el conflicte, i la seva relació amb la societat multicultural. El segon eix fa referència a l'ensenyament i aprenentatge de valors, habilitats, actitud i coneixements. El tercer eix articula el concepte de temps lliure. El quart i darrer eix fa referència a la metodologia. Al final de cada capítol, l'autor proposa unes fitxes de treball per realitzar dins i fora de l'escola.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha