Normal view MARC view ISBD view

La Inmigración extranjera en España los retos educativos Eliseo Aja ; Francesc Carbonell ; Colectivo loé ; Jaume Funes ; Ignasi Vila

Contributor(s): Colectivo loé.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Estudios Sociales.Publisher: Barcelona Fundación "la Caixa" 1999Description: 213 p. gràfics 23 cm.ISBN: 84-88099-51-7.Subject(s): Adolescència | Igualtat | Educació | Immigració | Integració social | Llenguatge i llengües | Segona generació immigrant | Treball | EspanyaSummary: Estudi sobre la immigració estrangera a Espanya. A més d'oferir una visió global de la immigració, inicideix especialment en l'aspecte de l'educació, ja que aquest terreny serà decisiu a l'hora de facilitar o de dificultar la integració de les segones generacions d'immigrants. Pretén oferir al lector una introducció rigurosa i sintètica sobre les migracions i el problema educatiu.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat ER-Edu/0004 (Browse shelf) Available 2463

Conté: La inmigración extranjera en España, 2000 / Colectivo Ioé. La regulación de la educaión de los inmigrantes / Eliseo Aja. Desigualdad social, diversidad cultural y educación / Francesc Carbonell. Migración y adolescencia / Jaume Funes. Inmigración, educación y lengua propia. Ignasi Vila / El desafío intercultural. Españoles ante la inmigración / Colectivo Ioé. -- Bibliografia, p.212-213.

Estudi sobre la immigració estrangera a Espanya. A més d'oferir una visió global de la immigració, inicideix especialment en l'aspecte de l'educació, ja que aquest terreny serà decisiu a l'hora de facilitar o de dificultar la integració de les segones generacions d'immigrants. Pretén oferir al lector una introducció rigurosa i sintètica sobre les migracions i el problema educatiu.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha