Normal view MARC view ISBD view

La Integració d'alumnat immigrant a l'educació secundària l'experiència de l'IES Celestí Bellera de Granollers Francisca Guerola ; Ramon Portella

By: Guerola, Francisca.
Contributor(s): Portella, Ramon.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Universitat de Barcelona 2001Description: [8] p. 30 cm.ISSN: ISSN 1138-9788.Subject(s): Educació | Ensenyament | Experiències | Immigrants | Joves | Barcelona (Província) | Granollers In: Scripta Nova. Revista electrónica de Geografía y Ciencias Sociales nº 94 (49), 1 de agosto de 2001Summary: Resum: L'IES Celestí Bellera des de que es va constituir fa 9 anys treballa amb alumnat acabat d'arribar a Catalunya. Aquest article explica l'experiència i les reflexions sobre l'atenció a l'alumnat immigrant als centres educatius fetes per la seva directora i el seu cap d'estudis fins el juny de 2000. La ponència es divideix en cinc apartats en els quals s'aborda successivament el procés de matriculació i de les seves perversitats, els medis que posa l'administració educativa a disposició dels centres, l'exemplificació en tres casos concrets i els problemes que es generen a un centre d'educació secundària.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat ER-Edu/D-0004 (Browse shelf) Available 4278

Número extraordinario dedicado al III Coloquio Internacional de Geocrítica (Actas del Coloquio) : Migración y cambio social. -- Inclou: Resum en català i en anglès. -- Bibliografia Obtingut a: http://www.ub.es/geocrit/sn-94-49.htm

Resum: L'IES Celestí Bellera des de que es va constituir fa 9 anys treballa amb alumnat acabat d'arribar a Catalunya. Aquest article explica l'experiència i les reflexions sobre l'atenció a l'alumnat immigrant als centres educatius fetes per la seva directora i el seu cap d'estudis fins el juny de 2000. La ponència es divideix en cinc apartats en els quals s'aborda successivament el procés de matriculació i de les seves perversitats, els medis que posa l'administració educativa a disposició dels centres, l'exemplificació en tres casos concrets i els problemes que es generen a un centre d'educació secundària.

Idioma: Català

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha