Normal view MARC view ISBD view

L'Omar i l'Aixa socialització dels fills i filles de famílies marroquines

Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Vic Eumo 2006Description: 117 p.Subject(s): Ensenyament | Immigrants | Infants | Joves | Lleure | Magribins | MarrocSummary: Aquest text, fonamentat en una recerca etnogràfica del sociòleg Diego Herrera sobre el procés de socialització a Catalunya dels infants i joves de famílies d'origen marroquí, és una aproximació a les dinàmiques —culturals i socials— d'aquest procés. Els educadors i les educadores les han de conèixer bé per poder ajustar la seva intervenció a les necessitats de cada infant. INTRODUCCIÓ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1. ELS INFANTS DE LES MIGRACIONS . . . . . . . . . . . . . . 13 2. LA FAMÍLIA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .21 3. L’ISLAM . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .39 4. L’ESCOLA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 5. EL LLEURE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat ER-JOVES/0071 (Browse shelf) Available 6003

Aquest text, fonamentat en una recerca etnogràfica del sociòleg Diego Herrera sobre el procés de socialització a Catalunya dels infants i joves de famílies d'origen marroquí, és una aproximació a les dinàmiques —culturals i socials— d'aquest procés. Els educadors i les educadores les han de conèixer bé per poder ajustar la seva intervenció a les necessitats de cada infant. INTRODUCCIÓ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1. ELS INFANTS DE LES MIGRACIONS . . . . . . . . . . . . . . 13 2. LA FAMÍLIA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .21 3. L’ISLAM . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .39 4. L’ESCOLA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 5. EL LLEURE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha