Normal view MARC view ISBD view

Red de menores extranjeros escolarizados acciones positivas para la integración socioeducativa Imserso

Material type: materialTypeLabelBookPublisher: [Madrid?] Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales. Imserso [2003?]Description: 120 p. 30 cm.Subject(s): Associacionisme | Educació | Escolarització | Estadística | Experiències | Immigrants | Integració social | Comunicació intercultural | Lleure | Menors | Comunitat Autònoma d'Andalusia | EspanyaSummary: Sumari: -Presentación, p. 3 1. Acciones positivas favorecedoras de la educación intercultural, p. 7 2. El papel de las asociaciones de ocio y tiempo libre en integración social de los menores inmigrantes, p. 12 3. Recogida de experiencias en la escuela, p. 22 4. Panel de expertos de la Junta de Andalucía, p. 45 5. Conclusiones y recomendaciones finales, p. 101 -Anexos, p. 109 -Bibliografía consultada, p. 110 -Cuestionario utilizado, p. 111 Resum: Informe que estudia la integració dels menors immigrants a partir de les experiències recollides a diversos centres espanyols espanyols en general i andalusos en particular. Es vol fer una radiografia del que seria l'educació intercultural com a base per a la recepció d'aquesta nova immigració. Es presenten les experiències recollides a diversos centres, ubicant-los en el seu context, i indicant-ne els objectius i les accions que porten a terme. Mostra com aquesta nova realitat ofereix una major complexitat a la qual es respon des d'una perspectiva molt flexible i variada depenent de la circumstància de cada centre. L'entrevista amb experts indica la necessitat del desenvolupament d'un model d'educació intercultural que abarqui a tothom, autòctons i immigrants, així com la presència d'educadors socials i recursos didàctics específics. Cal una estabilitat de les plantilles que permeti el treball continuat.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)

A la coberta: UGT -- FETE-UGT

Sumari: -Presentación, p. 3 1. Acciones positivas favorecedoras de la educación intercultural, p. 7 2. El papel de las asociaciones de ocio y tiempo libre en integración social de los menores inmigrantes, p. 12 3. Recogida de experiencias en la escuela, p. 22 4. Panel de expertos de la Junta de Andalucía, p. 45 5. Conclusiones y recomendaciones finales, p. 101 -Anexos, p. 109 -Bibliografía consultada, p. 110 -Cuestionario utilizado, p. 111 Resum: Informe que estudia la integració dels menors immigrants a partir de les experiències recollides a diversos centres espanyols espanyols en general i andalusos en particular. Es vol fer una radiografia del que seria l'educació intercultural com a base per a la recepció d'aquesta nova immigració. Es presenten les experiències recollides a diversos centres, ubicant-los en el seu context, i indicant-ne els objectius i les accions que porten a terme. Mostra com aquesta nova realitat ofereix una major complexitat a la qual es respon des d'una perspectiva molt flexible i variada depenent de la circumstància de cada centre. L'entrevista amb experts indica la necessitat del desenvolupament d'un model d'educació intercultural que abarqui a tothom, autòctons i immigrants, així com la presència d'educadors socials i recursos didàctics específics. Cal una estabilitat de les plantilles que permeti el treball continuat.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha