Normal view MARC view ISBD view

Red de menores extranjeros escolarizados en Andalucía informe anual realizado por el Instituto Universitario de Estudios sobre Migraciones Rosa Aparicio Gómez (dirección) ; Sonia Veredas Muñoz (realización)

By: Aparicio, Rosa.
Contributor(s): Veredas Muñoz, Sonia.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales. Instituto de Migraciones y Servicios Sociales ; Universidad Pontificia de Comillas 2003Description: 120 p. 30 cm.Subject(s): Centres d'ensenyament | Escolarització | Estadística | Immigrants | Indicadors | Integració escolar | Menors | Comunitat Autònoma d'AndalusiaSummary: Resum: Informe que conté les dades recollides a Andalusia durant el segon semestre del 2002 sobre l'escolarització dels menors estrangers i la seva integració. A partir de les dades, s'ha elaborat una anàlisi dels indicadors que estableixen les nacionalitats d'origen, les religions, el coneixement de la llengua,i l'entorn familiar. S'ha desenvolupat un seguit d'indicadors que avaluen el grau d'integració als centres escolars: el moment d'inserció (incorporació), el nivell curricular dels alumnes, les estadístiques d'absentisme i abandó escolar, les actituds a l'aula, així com els serveis específics i generals que ofereixen els diversos centres.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat IND/0064 (Browse shelf) Available 4462

Obtingut a: http://www.imsersomigracion.upco.es/menores/def/informe.doc

Resum: Informe que conté les dades recollides a Andalusia durant el segon semestre del 2002 sobre l'escolarització dels menors estrangers i la seva integració. A partir de les dades, s'ha elaborat una anàlisi dels indicadors que estableixen les nacionalitats d'origen, les religions, el coneixement de la llengua,i l'entorn familiar. S'ha desenvolupat un seguit d'indicadors que avaluen el grau d'integració als centres escolars: el moment d'inserció (incorporació), el nivell curricular dels alumnes, les estadístiques d'absentisme i abandó escolar, les actituds a l'aula, així com els serveis específics i generals que ofereixen els diversos centres.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha