Normal view MARC view ISBD view

Un Método de evaluación formativa en el campo social Paloma López de Ceballos ; Jean Merlo ; Humberto García González-Gordon

By: Paloma López de Ceballos.
Contributor(s): García González-Gordon, Humberto | Merlo, Jean.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Editorial Popular DL 2001Description: 206 p. 21 cm.ISBN: 84-7884-228-4.Subject(s): Aspectes socials | Avaluació | Cooperació | Educació d'adults | Planificació estratègica | Política social | Recomanacions | Recursos humansSummary: Sumari: Presentación, p. 9 Primera Parte: Las bases 1. Capítulo 1: Experiencias de partida, p. 15 2. Capítulo 2: Una evaluación reforzadora, p. 19 3. Capítulo 3: Enfoques de la evaluación, p. 25 4. Capítulo 4: Evaluación y formación, p. 31 Segunda Parte: El lanzamiento 1. Capítulo 1: Categorías e itinerarios, p. 43 2. Capítulo 2: Acompañantes y acompañamiento, p. 47 3. Capítulo 3: Etapas y dinámicas, p. 51 Tercera Parte: El desarrollo 1. Capítulo 1: Las finalidades, p. 73 2. Capítulo 2: Las estructuras, p. 97 3. Capítulo 3: Los métodos, p. 125 4. Capítulo 4: Los entornos sociales, p. 161 Cuarta Parte: Seguimiento y conclusiones 1. Capítulo 1: Los destinatarios de los resultados, p. 183 2. Capítulo 2: Elaboración de los contenidos, p. 189 3. Capítulo 3: En conclusión, p. 199 A modo de epílogo, p. 201 Bibliografía general, p. 203 Resum: Aquesta obra vol ser d'utilitat pels organismes d'acció social analitzant els elements implicats en tot procés d'avaluació formativa. Resulta de més eficàcia quan s'aplica a organitzacions i equips amb un fort grau d'autonomia de pensament i decisió. Els capítols i els paràgrafs s'han articulat en funció de la cronologia de les etapes d'un recorregut avaluador. Després d'una breu presentació sobre pràctiques i teories de la base, el lector emprèn el recorregut per anar aprenent de forma progressiva els mètodes d'anàlisi i d'acció que podrà adaptar posteriorment als seus problemes concrets. Se segueix tot el procés que ha de portar a una final correcta avaluació.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat ER-Form/0013 (Browse shelf) Available 3969

Bibliografia: p. 203-206. -- Promovido por: Andalucía Acoge. -- Con el apoyo de: Junta de Andalucía -- Fondo Social Europeo -- Proyecto Implica

Sumari: Presentación, p. 9 Primera Parte: Las bases 1. Capítulo 1: Experiencias de partida, p. 15 2. Capítulo 2: Una evaluación reforzadora, p. 19 3. Capítulo 3: Enfoques de la evaluación, p. 25 4. Capítulo 4: Evaluación y formación, p. 31 Segunda Parte: El lanzamiento 1. Capítulo 1: Categorías e itinerarios, p. 43 2. Capítulo 2: Acompañantes y acompañamiento, p. 47 3. Capítulo 3: Etapas y dinámicas, p. 51 Tercera Parte: El desarrollo 1. Capítulo 1: Las finalidades, p. 73 2. Capítulo 2: Las estructuras, p. 97 3. Capítulo 3: Los métodos, p. 125 4. Capítulo 4: Los entornos sociales, p. 161 Cuarta Parte: Seguimiento y conclusiones 1. Capítulo 1: Los destinatarios de los resultados, p. 183 2. Capítulo 2: Elaboración de los contenidos, p. 189 3. Capítulo 3: En conclusión, p. 199 A modo de epílogo, p. 201 Bibliografía general, p. 203 Resum: Aquesta obra vol ser d'utilitat pels organismes d'acció social analitzant els elements implicats en tot procés d'avaluació formativa. Resulta de més eficàcia quan s'aplica a organitzacions i equips amb un fort grau d'autonomia de pensament i decisió. Els capítols i els paràgrafs s'han articulat en funció de la cronologia de les etapes d'un recorregut avaluador. Després d'una breu presentació sobre pràctiques i teories de la base, el lector emprèn el recorregut per anar aprenent de forma progressiva els mètodes d'anàlisi i d'acció que podrà adaptar posteriorment als seus problemes concrets. Se segueix tot el procés que ha de portar a una final correcta avaluació.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha