Normal view MARC view ISBD view

L'Escola i les seves alternatives de poder Fontán Jubero, Pere

By: Fontán Jubero, Pere.
Contributor(s): Pallach, Josep.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona CEAC 1978Description: 191 p.Subject(s): Autogestió pedagògica | Educació internacional | Gestió escolar | Premis | ProfessorsSummary: I premi d'educació Josep Pallach 1978. L'escola és i serà motiu de discussió; té massa importància perquè puguem evadir-nos del dret i deure d'analitzar-la. Cal no oblidar-ho, la polémica escolar és, en realitat, una polèmica social, car l'escola es dona en un context que la condiciona i justifica. Pere Fontan, professor forjat amb coneixements teòrics i amb la pràctica diaria, ens presenta, de manera clara i objectiva, les implicacions que per a l'educació escolar tenen les diverses maneres d'exercir l'autoritat: des de el més tancat autoritarisme al més pur 'laissez-faire', però centrant l'atenció preferent en les implicacions de l'autogestió escolar.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Esc (Browse shelf) Available 20150421

I premi d'educació Josep Pallach 1978. L'escola és i serà motiu de discussió; té massa importància perquè puguem evadir-nos del dret i deure d'analitzar-la. Cal no oblidar-ho, la polémica escolar és, en realitat, una polèmica social, car l'escola es dona en un context que la condiciona i justifica. Pere Fontan, professor forjat amb coneixements teòrics i amb la pràctica diaria, ens presenta, de manera clara i objectiva, les implicacions que per a l'educació escolar tenen les diverses maneres d'exercir l'autoritat: des de el més tancat autoritarisme al més pur 'laissez-faire', però centrant l'atenció preferent en les implicacions de l'autogestió escolar.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha