Normal view MARC view ISBD view

Controversias en la educación española Marchesi Ullastres, Álvaro

By: Marchesi Ullastres, Álvaro.
Contributor(s): Projecte Educatiu de Ciutat.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Alianza 2000Description: 259 p.Subject(s): Atenció a la diversitat | Centres docents públics | Ciutat educadora | Escoles privades  | Família | Fracàs escolar | Orientació escolar | Professors | Relació família escola | Rendiment escolar | Societat de la informacióSummary: L'educació s'està convertint, afortunadament, en una activitat cada vegada més necessària al llarg de la vida de les persones. L'opinió que l'aprenentatge es realitza quasi en exclusivitat a les aules escolars i durant la infància i joventut està deixant pas a una visió més àmplia, en la qual els llocs i el temps per aprendre no tenen límits. Les expressions 'aprendre durant tota la vida', 'societat de l'aprenentatge' o 'ciutats educadores' són exemples d'aquesta nova realitat. El llibre està escrit des de les opcions personals del seu autor, però en aquests temes no és possible una descripció asèptica i neutral. El seu objectiu no és tant convèncer, sinó suscitar la discussió i el debat, animar el lector que s'interessi pels problemes educatius i proporcionar-li la informació necessària perquè adopti una posició més activa i fonamentada. Si s'aconsegueix quelcom d'això, el llibre haurà valgut la pena.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 03 Con (Browse shelf) Available 828

L'educació s'està convertint, afortunadament, en una activitat cada vegada més necessària al llarg de la vida de les persones. L'opinió que l'aprenentatge es realitza quasi en exclusivitat a les aules escolars i durant la infància i joventut està deixant pas a una visió més àmplia, en la qual els llocs i el temps per aprendre no tenen límits. Les expressions 'aprendre durant tota la vida', 'societat de l'aprenentatge' o 'ciutats educadores' són exemples d'aquesta nova realitat. El llibre està escrit des de les opcions personals del seu autor, però en aquests temes no és possible una descripció asèptica i neutral. El seu objectiu no és tant convèncer, sinó suscitar la discussió i el debat, animar el lector que s'interessi pels problemes educatius i proporcionar-li la informació necessària perquè adopti una posició més activa i fonamentada. Si s'aconsegueix quelcom d'això, el llibre haurà valgut la pena.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha