Normal view MARC view ISBD view

Controversias en la educación española Marchesi Ullastres, Álvaro

By: Marchesi Ullastres, Álvaro.
Contributor(s): Projecte Educatiu de Ciutat.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Alianza 2000Description: 259 p.Subject(s): Atenció a la diversitat | Centres docents públics | Ciutat educadora | Escoles privades  | Família | Fracàs escolar | Orientació escolar | Professors | Relació família escola | Rendiment escolar | Societat de la informacióSummary: L'educació s'està convertint, afortunadament, en una activitat cada vegada més necessària al llarg de la vida de les persones. L'opinió que l'aprenentatge es realitza quasi en exclusivitat a les aules escolars i durant la infància i joventut està deixant pas a una visió més àmplia, en la qual els llocs i el temps per aprendre no tenen límits. Les expressions 'aprendre durant tota la vida', 'societat de l'aprenentatge' o 'ciutats educadores' són exemples d'aquesta nova realitat. El llibre està escrit des de les opcions personals del seu autor, però en aquests temes no és possible una descripció asèptica i neutral. El seu objectiu no és tant convèncer, sinó suscitar la discussió i el debat, animar el lector que s'interessi pels problemes educatius i proporcionar-li la informació necessària perquè adopti una posició més activa i fonamentada. Si s'aconsegueix quelcom d'això, el llibre haurà valgut la pena.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)

L'educació s'està convertint, afortunadament, en una activitat cada vegada més necessària al llarg de la vida de les persones. L'opinió que l'aprenentatge es realitza quasi en exclusivitat a les aules escolars i durant la infància i joventut està deixant pas a una visió més àmplia, en la qual els llocs i el temps per aprendre no tenen límits. Les expressions 'aprendre durant tota la vida', 'societat de l'aprenentatge' o 'ciutats educadores' són exemples d'aquesta nova realitat. El llibre està escrit des de les opcions personals del seu autor, però en aquests temes no és possible una descripció asèptica i neutral. El seu objectiu no és tant convèncer, sinó suscitar la discussió i el debat, animar el lector que s'interessi pels problemes educatius i proporcionar-li la informació necessària perquè adopti una posició més activa i fonamentada. Si s'aconsegueix quelcom d'això, el llibre haurà valgut la pena.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha