Normal view MARC view ISBD view

Inmigración, contexto familiar y educación procesos y experiencias de la población marroquí, ecuatoriana, china y senegambiana Carrasco, Silvia (coord.)

By: Carrasco, Silvia.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Los libros del ICE de la UAB. Serie sociedad y educación 15.Publisher: Bellaterra Institut de ciències de l'educació de la UAB 2004Description: 240 p.ISBN: 84-89489-67-X.Subject(s): Alumnes Equatorians | Educació | Família | Immigració | Immigrants | Integració escolar | Integració social | Marroquins | Multiculturalisme | Subsaharians | Xinesos | CatalunyaSummary: Estudi sobre el context familiar, sociocultural i espacial-temporal dels alumnes immigrants a Catalunya. El text es divideix en dues parts diferenciades. A la primera s'hi troben diversos temes clau sobre educació, immigració i multiculturalitat i es revisen alguns reptes pendents i les possibles implicacions d'algunes respostes des de l'àmbit escolar i des de la política educativa. A la segona part es tracta el context migratori, familiar i educatiu corresponent al Marroc, Llatinoamèrica, Equador, Xina i la regió de Senegàmbia.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Inm (Browse shelf) Available 20150438

Estudi sobre el context familiar, sociocultural i espacial-temporal dels alumnes immigrants a Catalunya. El text es divideix en dues parts diferenciades. A la primera s'hi troben diversos temes clau sobre educació, immigració i multiculturalitat i es revisen alguns reptes pendents i les possibles implicacions d'algunes respostes des de l'àmbit escolar i des de la política educativa. A la segona part es tracta el context migratori, familiar i educatiu corresponent al Marroc, Llatinoamèrica, Equador, Xina i la regió de Senegàmbia.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha