Normal view MARC view ISBD view

Criteris d'avaluació a l'ensenyament secundari Vidal, M. Carme

By: Vidal, M. Carme.
Contributor(s): Pallach, Josep.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona CEAC 1984Description: 190 p.Subject(s): Avaluació dels alumnes | Avaluació de l'Educació | Batxillerat | Cicles formatius (Formació Professional) | Educació secundària postobligatòria | Educació secundària obligatòria | Formació professional | Fracàs escolar | Igualtat d'oportunitats | PremisSummary: VI premi d'educació Josep Pallach. Els problemes de fracàs escolar i mals comportaments poden i solen venir per aquí: els alumnes no entenen el que se'ls explica perquè utilitzant un mal mètode d'ensenyament no s'han assegurat les bases que necessiten amb un avaluació tècnica que ho comprovi; amb una avaluació que de cap manera no serà frustrant sinó que, si s'aplica bé, gratificarà tant el treball dels alumnes com el dels professors. L'ensenyament secundari, a l'ésser optatiu, permet de justificar folgadament la necessitat d'una avaluació objectiva i científica dels coneixements, que garanteixi el funcionament del procés educatiu i asseguri a la fi, la igualtat d'oportunitats.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Cri (Browse shelf) Available 20150444

VI premi d'educació Josep Pallach. Els problemes de fracàs escolar i mals comportaments poden i solen venir per aquí: els alumnes no entenen el que se'ls explica perquè utilitzant un mal mètode d'ensenyament no s'han assegurat les bases que necessiten amb un avaluació tècnica que ho comprovi; amb una avaluació que de cap manera no serà frustrant sinó que, si s'aplica bé, gratificarà tant el treball dels alumnes com el dels professors. L'ensenyament secundari, a l'ésser optatiu, permet de justificar folgadament la necessitat d'una avaluació objectiva i científica dels coneixements, que garanteixi el funcionament del procés educatiu i asseguri a la fi, la igualtat d'oportunitats.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha