Normal view MARC view ISBD view

Pedagogia de l'oci Puig Rovira, Josep M. ; Trilla Bernet, Jaume

By: Trilla, Jaume.
Contributor(s): Pallach, Josep | Trilla, Jaume.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Educació i ensenyança.Publisher: Barcelona CEAC 1985Description: 184 p.ISBN: 84-329-9331-X.Subject(s): Activitats de lleure | Activitats extraescolars | Animació sociocultural | Aprenentatge servei | Casals de vacances | Colònies de vacances | Colònies escolars | Comunicació | Família | Pedagogia | Premis | Sociologia de l’educació | Educació en valorsSummary: VII premi d'educació Josep Pallach. L'oci no és sinònim de temps lliure, ja que aquest, tot i sent-ne una condició necessària, no és suficient. Sovint, però, s'utilitzen ambdós termes amb sentits equivalents. Entenem com oci la lliure decisió i gestió de les activitats individuals durant un temps lliure que, alhora, satisfarà necessitats personals com descansar, divertir-se i desenvolupar-se. Els autors analitzen els condicionaments socials que han creat la necessitat d'intervenir educativament en el lleure, quin és l'objecte de la pedagogia de l'oci, quin és el treball de l'animador en les situacions concretes i institucionalitzades de l'esplai, els àmbits no específics de l'oci: mitjans de comunicació, família, indústries del lleure, etc. i els específics: colònies, clubs d'esplai, ludoteques, casals infantils, etc. i també l'animació sòcio-cultural.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Ped (Browse shelf) Available 48
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Benestar social 379.8 Pui (Browse shelf) Available 95010317

VII premi d'educació Josep Pallach. L'oci no és sinònim de temps lliure, ja que aquest, tot i sent-ne una condició necessària, no és suficient. Sovint, però, s'utilitzen ambdós termes amb sentits equivalents. Entenem com oci la lliure decisió i gestió de les activitats individuals durant un temps lliure que, alhora, satisfarà necessitats personals com descansar, divertir-se i desenvolupar-se. Els autors analitzen els condicionaments socials que han creat la necessitat d'intervenir educativament en el lleure, quin és l'objecte de la pedagogia de l'oci, quin és el treball de l'animador en les situacions concretes i institucionalitzades de l'esplai, els àmbits no específics de l'oci: mitjans de comunicació, família, indústries del lleure, etc. i els específics: colònies, clubs d'esplai, ludoteques, casals infantils, etc. i també l'animació sòcio-cultural.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha