Normal view MARC view ISBD view

Abandonament escolar, desescolarització i desafecció Garcia Gràcia, Maribel (coord.)

By: García Gracia, Maribel.
Contributor(s): Fundació Jaume Bofill.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Finestra oberta 37.Publisher: Barcelona Fundació Jaume Bofill 2003Description: 131 p.Subject(s): Absentisme escolar | Adaptació curricular | Adaptació escolar | Associacionisme | Conflictes socials | Conflictivitat escolar | Currículum vitae | Economia | Educació compensatòria | Educació inclusiva | Educació especial | Educació intercultural | Educació en valorsSummary: Aquesta publicació és fruit de les jornades, del mateix títol, celebrades a Can Bordoi, els dies 3 i 4 d’abril de 2003. L’absentisme escolar a primària i secundària: algunes claus d’anàlisi per a la intervenció, per Maribel Garcia del GERT (Grup de recerca, educació i treball) de la UAB. Absentisme i ‘desescolarització’ a França: alguns resultats d’un programa de recerca, per Françoise Oeuvrard, del ministeri de joventut, educació nacional i recerca, París. També es van tractar temes d’inclusió i reforma escolar i millora de l’èxit escolar.(Autor)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 0 Aba (Browse shelf) Available 20150451

Aquesta publicació és fruit de les jornades, del mateix títol, celebrades a Can Bordoi, els dies 3 i 4 d’abril de 2003. L’absentisme escolar a primària i secundària: algunes claus d’anàlisi per a la intervenció, per Maribel Garcia del GERT (Grup de recerca, educació i treball) de la UAB. Absentisme i ‘desescolarització’ a França: alguns resultats d’un programa de recerca, per Françoise Oeuvrard, del ministeri de joventut, educació nacional i recerca, París. També es van tractar temes d’inclusió i reforma escolar i millora de l’èxit escolar.(Autor)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha