Normal view MARC view ISBD view

Esbós per a un curs de pedagogia Herbart, Johann Friedrich

By: Herbart, Johann Friedrich.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Textos pedagògics 11.Publisher: Vic Eumo 1987Description: 219 p.Subject(s): Avaluació dels alumnes | Avaluació dels professors | Avaluació de l'Educació | Filosofia | Motivació en l'educació | Observació (Mètode d'Ensenyament) | Pedagogia | Psicologia | Raonament | Teoria de l'educacióSummary: Segons Herbart, el poder de l'educació no s'ha de sobreestimar ni sotsvalorar. El pedagog ha de fer per manera d'aconseguir tot el que pugui, però ha d'estar constantment disposat a mantenir-se dins els límits dels assaigs raonables a través de l'observació dels resultats. El pedagog ha de tenir al davant la totalitat de la teoria de les idees pràctiques. El primer pas ha de ser l'estudi de la pedagogia general, ordenat d'acord amb els conceptes fonamentals. A continuació ha de venir la doble fonamentació de la pedagogia: d'una banda, mitjançant la filosofia pràctica, i de l'altra, mitjançant la psicologia.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Esb (Browse shelf) Available 20150453

Segons Herbart, el poder de l'educació no s'ha de sobreestimar ni sotsvalorar. El pedagog ha de fer per manera d'aconseguir tot el que pugui, però ha d'estar constantment disposat a mantenir-se dins els límits dels assaigs raonables a través de l'observació dels resultats. El pedagog ha de tenir al davant la totalitat de la teoria de les idees pràctiques. El primer pas ha de ser l'estudi de la pedagogia general, ordenat d'acord amb els conceptes fonamentals. A continuació ha de venir la doble fonamentació de la pedagogia: d'una banda, mitjançant la filosofia pràctica, i de l'altra, mitjançant la psicologia.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha