Normal view MARC view ISBD view

La Teoria del corrents educatius Rosselló, Pere

By: Rosselló, Pere.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Textos pedagògics 12.Publisher: Vic Eumo 1987Description: 111 p.Subject(s): Pedagogia | Relació família escola | Relació professor alumne | Relacions humanes | Societat | Sociologia | Sociologia de l’educació | Teoria de l'educacióSummary: Tracta la interacció entre l'escola i la vida en el moment en què triomfa l'eslògan divorci de l'escola i la vida. La qüestió esdevé més clara si tenim en compte que aquest divorci es refereix sobretot a l'aspecte didàctic. El principi de la influència recíproca entre l'escola i la vida afirma el paper alhora actiu i passiu de l'educació. El paper actiu és evident. En canvi hom passa gairebé sempre en silenci la influència de la societat sobre l'escola i les repercussions de l'evolució de la humanitat sobre els esdeveniments d'ordre educatiu.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Teo (Browse shelf) Available 59

Tracta la interacció entre l'escola i la vida en el moment en què triomfa l'eslògan divorci de l'escola i la vida. La qüestió esdevé més clara si tenim en compte que aquest divorci es refereix sobretot a l'aspecte didàctic. El principi de la influència recíproca entre l'escola i la vida afirma el paper alhora actiu i passiu de l'educació. El paper actiu és evident. En canvi hom passa gairebé sempre en silenci la influència de la societat sobre l'escola i les repercussions de l'evolució de la humanitat sobre els esdeveniments d'ordre educatiu.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha