Normal view MARC view ISBD view

Pensament i llenguatge Vigotski, Lev Semiònovitx

By: Vigotski, Lev Semiònovitx.
Contributor(s): Vigotski, Lev S.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Textos pedagògics 17.Publisher: Vic Eumo 1988Description: 239 p.Subject(s): Aprenentatge | Aprenentatge cognitiu | Aprenentatge constructivista | Aprenentatge cooperatiu | Aprenentatge formal | Aprenentatge no formal | Aprenentatge productiu | Aprenentatge significatiu | Currículum vitae | Desenvolupament infantil | Psicologia del desenvolSummary: Es tracta d'una selecció de textos on apareixen les idees més importants de les propostes vigotskianes. És evident que una reflexió sobre les diverses funcions psicològiques en l'infant suggereix un gran nombre d'idees per a la comprensió i millora de la pràctica de l'ensenyament. Vigotski ha estat definit com a bon cirurgià i propedeuta per a tractar els complexos problemes implicats en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Vigotski va col·laborar activament amb els moviments de millora i perfeccionament pedagògics de la seva època i va combatre sense descans les concepcions que redueixen el procés d'aprenentatge a una simple atenció passiva dels continguts formals.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Pen (Browse shelf) Available 65

Es tracta d'una selecció de textos on apareixen les idees més importants de les propostes vigotskianes. És evident que una reflexió sobre les diverses funcions psicològiques en l'infant suggereix un gran nombre d'idees per a la comprensió i millora de la pràctica de l'ensenyament. Vigotski ha estat definit com a bon cirurgià i propedeuta per a tractar els complexos problemes implicats en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Vigotski va col·laborar activament amb els moviments de millora i perfeccionament pedagògics de la seva època i va combatre sense descans les concepcions que redueixen el procés d'aprenentatge a una simple atenció passiva dels continguts formals.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha