Normal view MARC view ISBD view

L'Agressivitat a l'escola Asensio, Josep M.

By: Asensio, Josep M.
Contributor(s): Pallach, Josep.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona CEAC 1989Description: 159 p.Subject(s): Agressivitat | Conflictivitat escolar | Convivència | Hiperactivitat | Mètodes educatius | Població | Premis | Societat | Violència escolarSummary: X premi d'educació Josep Pallach. L'experiència aquí descrita fou duta a terme durant els cursos 1984-1985 i 1985-1986 a l'escola Thau, de Barcelona. La col·laboració d'aquest centre ens va permetre de posar a prova la validesa de la nostra metodologia educativa, a la vegada que ens va oferir la possibilitat de poder adornar-nos, un cop més, de la importància d'una feina sovint infravalorada per la societat: la que es fa en les aules de parvulari. L'autor planteja la necessitat de progressar en la concepció d'una normativa pedagògica sobre l'agressió, científicament fonamentada, en un temps en què la superpoblació, la hiperactivitat, la deshumanització en les formes de vida i de relació, les possibilitats de manipulació del pensament, han augmentat el risc a la pràctica de l'agressió i a les explosions de violència.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Agr (Browse shelf) Available 66

X premi d'educació Josep Pallach. L'experiència aquí descrita fou duta a terme durant els cursos 1984-1985 i 1985-1986 a l'escola Thau, de Barcelona. La col·laboració d'aquest centre ens va permetre de posar a prova la validesa de la nostra metodologia educativa, a la vegada que ens va oferir la possibilitat de poder adornar-nos, un cop més, de la importància d'una feina sovint infravalorada per la societat: la que es fa en les aules de parvulari. L'autor planteja la necessitat de progressar en la concepció d'una normativa pedagògica sobre l'agressió, científicament fonamentada, en un temps en què la superpoblació, la hiperactivitat, la deshumanització en les formes de vida i de relació, les possibilitats de manipulació del pensament, han augmentat el risc a la pràctica de l'agressió i a les explosions de violència.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha