Normal view MARC view ISBD view

La Acción tutorial el alumnado toma la palabra Argüís, R.

By: Argüís, R.
Contributor(s): Projecte curricular de centre (PCC).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Claves para la innovación educativa 9.Publisher: Barcelona@@Caracas Graó; Laboratorio educativo 2001Description: 151p.ISBN: 84-7827-257-7.Subject(s): Assemblea de classe | Atenció a la diversitat | Dinàmica de grups | Educació infantil | Educació primària | Educació secundària obligatòria | Tutors i tutoria (Educació)Summary: La tutoria permet reflexionar sobre els nombrosos aspectes de l'educació fent possible que els alumnes vagin assolint majors nivells d'autonomia i responsabilitat. La tutoria ha de permetre que l'alumne prengui la paraula, aprengui a exercir responsablement les seves obligacions i s'impliqui en la vida del centre escolar. D'aquesta forma s'aconsegueix canviar la cultura de la imposició per la de la participació. En l'obra s'hi tracta: tipus de tutories i perfil del tutor, què és una assemblea de classe i què s'hi fa, planificació de l'acció tutorial en l'educació infantil, primària i secundària i el concepte de l'acció tutorial en un col·legi rural agrupat. (Autor/MB)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Acc (Browse shelf) Available 20150457

La tutoria permet reflexionar sobre els nombrosos aspectes de l'educació fent possible que els alumnes vagin assolint majors nivells d'autonomia i responsabilitat. La tutoria ha de permetre que l'alumne prengui la paraula, aprengui a exercir responsablement les seves obligacions i s'impliqui en la vida del centre escolar. D'aquesta forma s'aconsegueix canviar la cultura de la imposició per la de la participació. En l'obra s'hi tracta: tipus de tutories i perfil del tutor, què és una assemblea de classe i què s'hi fa, planificació de l'acció tutorial en l'educació infantil, primària i secundària i el concepte de l'acció tutorial en un col·legi rural agrupat. (Autor/MB)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha