Normal view MARC view ISBD view

Escola i noves tecnologies Aguareles, Miquel Angel

By: Aguareles, Miquel Angel.
Contributor(s): Pallach, Josep.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona CEAC 1990Description: 184 p.Subject(s): Aprenentatge | Convivència | Mestres | Pedagogia | Premis | Professors | Societat de la informació | Teoria de l'educació | Tecnologia de la informacióSummary: XII premi d'educació Josep Pallach. El desenvolupament de la tecnologia i la creixent informació que contextualitzen el moment sociocultural de les últimes dècades, permeten una reflexió pedagògica entorn de l'escola i obliguen els professionals de l'educació a redefinir llurs funcions i a reformular llurs estratègies d'acció pedagògica, per tal d'aconseguir una major eficàcia tant en l'àmbit de l'aula i de la institució escolar com en el de l'educació en general. Aquesta proposta oberta pretén ser un suggeriment perquè cada equip de mestres i professors, arrelant en la seva realitat escolar i social que els és pròpia, continuïn o iniciïn la renovació pedagògica en profunditat, de manera que faci de l'escola un òptim espai d'aprenentatge i convivència que una societat de la informació i de la tecnologia pot fer possible.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Esc (Browse shelf) Available 75

XII premi d'educació Josep Pallach. El desenvolupament de la tecnologia i la creixent informació que contextualitzen el moment sociocultural de les últimes dècades, permeten una reflexió pedagògica entorn de l'escola i obliguen els professionals de l'educació a redefinir llurs funcions i a reformular llurs estratègies d'acció pedagògica, per tal d'aconseguir una major eficàcia tant en l'àmbit de l'aula i de la institució escolar com en el de l'educació en general. Aquesta proposta oberta pretén ser un suggeriment perquè cada equip de mestres i professors, arrelant en la seva realitat escolar i social que els és pròpia, continuïn o iniciïn la renovació pedagògica en profunditat, de manera que faci de l'escola un òptim espai d'aprenentatge i convivència que una societat de la informació i de la tecnologia pot fer possible.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha