Normal view MARC view ISBD view

Las Actitudes del profesorado ante la coeducación propuestas de intervención Bonal Sarró, Xavier

By: Bonal Sarró, Xavier.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de aula 114.Publisher: Barcelona Graó 1997Description: 109 p.ISBN: 84-7827-161-9.Subject(s): Coeducació | Currículums (Ensenyament) | Dones | Educació afectiva | Educació primària | Educació sexual | Igualtat d'oportunitats | Intervenció educativa | ProfessorsSummary: Es parteix del coneixement acumulat sobre la relació entre gènere i educació. Les actituds del professorat davant la coeducació planteja una proposta teòrica i contrastada empíricament sobre les possibilitats i els obstacles de l'escola per aconseguir una educació igualitària, no limitada per les etiquetes de gènere. El llibre tracta, en la primera part, dels condicionants culturals que orienten l'actuació del professorat en l'escola i a l'aula, per aprofundir, a continuació en el seu paper com agent de canvi educatiu. L'anàlisi del paper del professorat en la trasmissió de la mascunilitat i la feminitat i la seva sistematització en models educatius serveix de punt de partida per a l'elaboració i experimentació d'una metodologia de canvi fins a la coeducació.(Autor)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 03 Act (Browse shelf) Available 20150459

Es parteix del coneixement acumulat sobre la relació entre gènere i educació. Les actituds del professorat davant la coeducació planteja una proposta teòrica i contrastada empíricament sobre les possibilitats i els obstacles de l'escola per aconseguir una educació igualitària, no limitada per les etiquetes de gènere. El llibre tracta, en la primera part, dels condicionants culturals que orienten l'actuació del professorat en l'escola i a l'aula, per aprofundir, a continuació en el seu paper com agent de canvi educatiu. L'anàlisi del paper del professorat en la trasmissió de la mascunilitat i la feminitat i la seva sistematització en models educatius serveix de punt de partida per a l'elaboració i experimentació d'una metodologia de canvi fins a la coeducació.(Autor)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha