Normal view MARC view ISBD view

La Parla a la classe Saló, Núria

Contributor(s): Pallach, Josep.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona CEAC 1990Description: 250 p.Subject(s): Conducta | Diàleg | Ensenyament de llengües | Escriptura | Comunicació oral | Lectura | Mètodes educatius | Millora del rendiment escolar | Motivació en l'educació | Orientació escolar | Premis | Tutors i tutoria (Educació)Summary: XI premi d'educació Josep Pallach. Quan l'escola se centrava en la llengua escrita donava sovint la impressió que perquè l'alumne aprengués a escriure bé n'hi havia prou amb proposar-li bons models de llengua escrita, perquè per un efecte d'imitació l'alumne s'acostumés a escriure correctament. Ara es dóna més importància a la parla i es pot caure en el mateix defecte: creure que n'hi ha prou que el mestre ofereixi un bon model de llengua parlada perquè el noi parli bé. El llibre de la Núria Saló és la reelaboració d'una tesi doctoral qualificada amb la màxima puntuació i que reescrita en forma de llibre fou guardonada amb el Premi Pallach de l'any passat, i té per objectiu examinar els problemes que planteja el diàleg pedagògic i proposar una metodologia per analitzar-lo amb la intenció implícita de fer als mestres més conscients dels seu comportament a l'aula i d'ajudar així a millorar-lo.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Par (Browse shelf) Available 81

XI premi d'educació Josep Pallach. Quan l'escola se centrava en la llengua escrita donava sovint la impressió que perquè l'alumne aprengués a escriure bé n'hi havia prou amb proposar-li bons models de llengua escrita, perquè per un efecte d'imitació l'alumne s'acostumés a escriure correctament. Ara es dóna més importància a la parla i es pot caure en el mateix defecte: creure que n'hi ha prou que el mestre ofereixi un bon model de llengua parlada perquè el noi parli bé. El llibre de la Núria Saló és la reelaboració d'una tesi doctoral qualificada amb la màxima puntuació i que reescrita en forma de llibre fou guardonada amb el Premi Pallach de l'any passat, i té per objectiu examinar els problemes que planteja el diàleg pedagògic i proposar una metodologia per analitzar-lo amb la intenció implícita de fer als mestres més conscients dels seu comportament a l'aula i d'ajudar així a millorar-lo.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha