Normal view MARC view ISBD view

Adolescents i dificultats socials a l'escola Funes Artiaga, Jaume ; Rifà, Fina

Contributor(s): Rifà, Fina | Fundació Jaume Bofill | Programa de Garantia Social (PGS) | Unitat d'adaptació curricular (UAC).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Finestra oberta 13.Publisher: Barcelona Fundació Jaume Bofill 2000Description: 98 p.Subject(s): Adolescència | Atenció a la diversitat | Currículum vitae | Escolarització | Educació secundària obligatòria | Integració escolar | Itineraris educatius | Educació especial | Planificació educativa | Qualitat de l'educació | Tutors i tutoria (Educació)Summary: Des de les fundacions Jaume Bofill i Serveis de Cultura Popular, i dins la seva línia de treball sobre la millora de l'educació, es va posar en funcionament durant el curs 1997-98, un grup de treball per al debat, la reflexió i l'intercanvi al voltant 'd'experiències alternatives per a l'atenció educativa dels adolescents amb dificultats'. Aquest document té dues parts molt diferenciades. A la primera part, es resumeixen els debats del grup de reflexió i intercanvi i se centra en els aspectes més externs de la vida acadèmica. A la segona, es reprodueix la síntesi de l'estudi realitzat a l'ICE de la UAB i es tracta fonamentalment d'actuacions en el si de la institució escolar o a partir de la seva perspectiva.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Ado (Browse shelf) Available 119

Des de les fundacions Jaume Bofill i Serveis de Cultura Popular, i dins la seva línia de treball sobre la millora de l'educació, es va posar en funcionament durant el curs 1997-98, un grup de treball per al debat, la reflexió i l'intercanvi al voltant 'd'experiències alternatives per a l'atenció educativa dels adolescents amb dificultats'. Aquest document té dues parts molt diferenciades. A la primera part, es resumeixen els debats del grup de reflexió i intercanvi i se centra en els aspectes més externs de la vida acadèmica. A la segona, es reprodueix la síntesi de l'estudi realitzat a l'ICE de la UAB i es tracta fonamentalment d'actuacions en el si de la institució escolar o a partir de la seva perspectiva.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha