Normal view MARC view ISBD view

Afectos, emociones y relaciones en la escuela análisis de cinco situaciones cotidianas en educación infantil, primaria y secundaria Pérez Cabaní, María Luisa ; Carretero Torres, María Reyes ; Juandó Bosch, Josep

By: Pérez Cabaní, María Luisa.
Contributor(s): Carretero Torres, María Reyes | Juandó Bosch, Josep.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de aula 161.Publisher: Barcelona Graó 2001Description: 159 p.ISBN: 84-7827-257-7.Subject(s): Coeducació | Conflictivitat escolar | Crèdits (Ensenyament) | Currículum vitae | Educació afectiva | Educació emocional | Educació infantil | Educació primària | Educació sexual | Emocions | Educació secundària obligatòria | Filosofia | Motivació en l'educacióSummary: A partir d'aquestes situacions escolars, els autors ens fan prendre consciència de la implicació que tenen els factors afectius, emocionals i relacionals en cadascuna d'aquelles situacions, així com la necessitat de planificar actuacions adreçades a millorar el clima afectiu i emocional. Es combinen la descripció de les situacions amb l'anàlisi de les mateixes i es proposen una o més formes d'actuació que sempre tenen com a eix la reflexió i el treball conjunt del professorat afectiu i emocional i conseqüentment de la qualitat de vida de les persones en els centres. (Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 32 Afe (Browse shelf) Available 127

A partir d'aquestes situacions escolars, els autors ens fan prendre consciència de la implicació que tenen els factors afectius, emocionals i relacionals en cadascuna d'aquelles situacions, així com la necessitat de planificar actuacions adreçades a millorar el clima afectiu i emocional. Es combinen la descripció de les situacions amb l'anàlisi de les mateixes i es proposen una o més formes d'actuació que sempre tenen com a eix la reflexió i el treball conjunt del professorat afectiu i emocional i conseqüentment de la qualitat de vida de les persones en els centres. (Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha