Normal view MARC view ISBD view

Opinions públiques sobre l'educació Tort Bardolet, Antoni

By: Tort Bardolet, Antoni.
Contributor(s): Tort Bardolet, Antoni.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona CEAC 1997Description: 247 p.Subject(s): Currículum vitae | Edificis escolars | Educació internacional | Mitjans de comunicació de massa | Pedagogia | Premis | Violència escolarSummary: XVIII premi d'educació Josep Pallach. Aquest treball té l'origen en l'interès per conèixer el lloc que en la societat ocupa l'educació escolar. Un lloc real i simbòlic que es desplaça en funció dels contextos socials, culturals i econòmics que es generen i desenvolupen en el món contemporani. L'interès es localitza en la necessitat d'analitzar les relacions entre cultura i educació i, per tant, entre les estructures, els discursos i les institucions que configuren aquests àmbits. Tenint en compte la relació existent entre educació i cultura en el marc del sistema social del qual formen part, els fenòmens d'institucionalització, especialització i fragmentació de les activitats humanes obliguen i permeten alhora d'afrontar una anàlisi més concreta de les relacions entre institucions específiques i, en conseqüència, ofereixen la possibilitat d'analitzar els discursos, els missatges i les representacions que produeixen.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Opi (Browse shelf) Available 152

XVIII premi d'educació Josep Pallach. Aquest treball té l'origen en l'interès per conèixer el lloc que en la societat ocupa l'educació escolar. Un lloc real i simbòlic que es desplaça en funció dels contextos socials, culturals i econòmics que es generen i desenvolupen en el món contemporani. L'interès es localitza en la necessitat d'analitzar les relacions entre cultura i educació i, per tant, entre les estructures, els discursos i les institucions que configuren aquests àmbits. Tenint en compte la relació existent entre educació i cultura en el marc del sistema social del qual formen part, els fenòmens d'institucionalització, especialització i fragmentació de les activitats humanes obliguen i permeten alhora d'afrontar una anàlisi més concreta de les relacions entre institucions específiques i, en conseqüència, ofereixen la possibilitat d'analitzar els discursos, els missatges i les representacions que produeixen.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha