Normal view MARC view ISBD view

Avaluació de programes de garantia social aplicació d'una mostra de centres pilot Oroval Planas, Esteve ; Torres, Teresa

By: Oroval Planas, Esteve.
Contributor(s): Torres, Teresa | Programa de Garantia Social (PGS).
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació 1997Description: 103 p.Subject(s): Avaluació de l'Educació | Educació secundària obligatòria | Fracàs escolar | Integració laboralSummary: Hi ha un elevat nombre de joves desescolaritzats que han abandonat el sistema educatiu sense una mínima qualificació professional, amb una formació bàsica incompleta, i que estan aturats i tenen dificultat d'inserció laboral. Per afrontar aquest problema la LOGSE en l'article 23.2 preveu el desenvolupament dels PGS. En aquest tipus d'avaluació és possible caure en el error d'avaluar l'eficàcia, a partir només de la taxa d'inserció laboral, però cal assenyalar que hi ha altres factors a tenir en compte: la maduresa personal, el grau d'auto-confiança, els canvis d'activitat, etc.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Ava (Browse shelf) Available 153

Hi ha un elevat nombre de joves desescolaritzats que han abandonat el sistema educatiu sense una mínima qualificació professional, amb una formació bàsica incompleta, i que estan aturats i tenen dificultat d'inserció laboral. Per afrontar aquest problema la LOGSE en l'article 23.2 preveu el desenvolupament dels PGS. En aquest tipus d'avaluació és possible caure en el error d'avaluar l'eficàcia, a partir només de la taxa d'inserció laboral, però cal assenyalar que hi ha altres factors a tenir en compte: la maduresa personal, el grau d'auto-confiança, els canvis d'activitat, etc.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha