Normal view MARC view ISBD view

¿Un altre món és possible? educar després de l'Onze de setembre Torralba Roselló, Francesc

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Llibres a l'abast 381.Publisher: Barcelona Edicions 62 2003Description: 174 p.Subject(s): Conflictivitat escolar | Currículum vitae | Educació per a la pau | Escoles públiques | Filosofia | Història | Memòria | Memòries d'activitats | Política educativa | Política social | Sistema educatiu | Solidaritat | Teoria de l'educació | Violènci | Educació en valorsSummary: Per al guanyador del Vallverdú,'s'ha d'ensenyar a pensar, llegir i ser crítics' i s'ha de rebutjar la simplicitat dels missatges emesos pels grans mitjans de comunicació, que 'tot i semblar de còmic, ens han fet assumir que hi ha bons i dolents, però no expliquen, per exemple, quants nens han mort a l'Afganistan'. Algú pot pensar que es tracta d'una pregunta retòrica o completament artificiosa, però no és així, ni de bon tros. L'obra és una anàlisi sobre la necessitat de replantejar l'educació dels infants, ja que 'després dels atacs a les Torres Bessones de Nova York, les institucions educatives no poden fer com si res hagués passat', explica Torralba, que aposta per prioritzar l'ensenyament de valors com el de la tolerància. L'Onze de Setembre és un símptoma o potser un avís, però no es pot considerar una casualitat de la història o un fet irrellevant en la marxa del 'progrés continuat'.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 ¿Al (Browse shelf) Available 157

Per al guanyador del Vallverdú,'s'ha d'ensenyar a pensar, llegir i ser crítics' i s'ha de rebutjar la simplicitat dels missatges emesos pels grans mitjans de comunicació, que 'tot i semblar de còmic, ens han fet assumir que hi ha bons i dolents, però no expliquen, per exemple, quants nens han mort a l'Afganistan'. Algú pot pensar que es tracta d'una pregunta retòrica o completament artificiosa, però no és així, ni de bon tros. L'obra és una anàlisi sobre la necessitat de replantejar l'educació dels infants, ja que 'després dels atacs a les Torres Bessones de Nova York, les institucions educatives no poden fer com si res hagués passat', explica Torralba, que aposta per prioritzar l'ensenyament de valors com el de la tolerància. L'Onze de Setembre és un símptoma o potser un avís, però no es pot considerar una casualitat de la història o un fet irrellevant en la marxa del 'progrés continuat'.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha