Normal view MARC view ISBD view

Alumnat excepcionalment dotat intel·lectualment identificació i intervenció educativa Castelló Tarrida, Antoni ; Martínez Torres, Mercè

By: Castelló Tarrida, Antoni.
Contributor(s): Martínez Torres, Mercè.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Documents d'educació especial 15.Publisher: Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 1999Description: 69 p.ISBN: 84-393-4937-8.Subject(s): Adaptació curricular | Alumnes | Intel·ligència | Intervenció educativa | Educació especial | SuperdotatsSummary: Davant el tema de la sobredotació i el talent ens trobem sovint amb postures radicalitzades que mostren tant el desconeixement com el temor social a acceptar les diferències. La realitat és que un alumne amb capacitats intel·lectuals superiors té un perfil diferent. El punt de partida d'aquest document ha estat les demandes socials reals que, sobre aquest tema, poden aparèixer. L'explicació posterior és un intent de donar una resposta a les esmentades demandes, sense perdre de vista la realitat aplicada.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Alu (Browse shelf) Available 163

Davant el tema de la sobredotació i el talent ens trobem sovint amb postures radicalitzades que mostren tant el desconeixement com el temor social a acceptar les diferències. La realitat és que un alumne amb capacitats intel·lectuals superiors té un perfil diferent. El punt de partida d'aquest document ha estat les demandes socials reals que, sobre aquest tema, poden aparèixer. L'explicació posterior és un intent de donar una resposta a les esmentades demandes, sense perdre de vista la realitat aplicada.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha