Normal view MARC view ISBD view

Alumnes d'origen africà a l'escola Fullana, Judit ; Besalú, Xavier ; Vilà, Montserrat

Contributor(s): Fundació Jaume Bofill.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Joan Puigbert 3.Publisher: Girona CCG 2003Description: 237 p.Subject(s): Aules d'acollida | Avaluació dels alumnes | Currículum vitae | Escolarització | Família | Formació del professorat | Immigració | Itineraris educatius | Mètodes educatius | Educació especial | Pedagogia | Rendiment escolarSummary: El llibre és el resultat d'una recerca universitària sobre un aspecte concret del món de les migracions. És un estudi recent (1998-2001) sobre l'alumnat d'origen africà a les escoles gironines. Es tracta d'un percentatge que, ara per ara, és força baix tot i que de ben segur amb les notícies que apareixen sovint als mitjans de comunicació, moltes persones pensin que és més elevat del què és en realitat. És un treball rigorós i ben fet que fa patent la dimensió pública de la recerca universitària en l'àmbit humanístico-social. En una societat que valora primordialment les aportacions tecnològiques, aquesta publicació presenta una aportació feta des de l'àmbit de la pedagogia amb dades que conviden a la reflexió.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Alu (Browse shelf) Available 164

El llibre és el resultat d'una recerca universitària sobre un aspecte concret del món de les migracions. És un estudi recent (1998-2001) sobre l'alumnat d'origen africà a les escoles gironines. Es tracta d'un percentatge que, ara per ara, és força baix tot i que de ben segur amb les notícies que apareixen sovint als mitjans de comunicació, moltes persones pensin que és més elevat del què és en realitat. És un treball rigorós i ben fet que fa patent la dimensió pública de la recerca universitària en l'àmbit humanístico-social. En una societat que valora primordialment les aportacions tecnològiques, aquesta publicació presenta una aportació feta des de l'àmbit de la pedagogia amb dades que conviden a la reflexió.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha