Normal view MARC view ISBD view

Alumnes d'origen africà a l'escola Fullana, Judit ; Besalú, Xavier ; Vilà, Montserrat

Contributor(s): Fundació Jaume Bofill.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Joan Puigbert 3.Publisher: Girona CCG 2003Description: 237 p.Subject(s): Aules d'acollida | Avaluació dels alumnes | Currículum vitae | Escolarització | Família | Formació del professorat | Immigració | Itineraris educatius | Mètodes educatius | Educació especial | Pedagogia | Rendiment escolarSummary: El llibre és el resultat d'una recerca universitària sobre un aspecte concret del món de les migracions. És un estudi recent (1998-2001) sobre l'alumnat d'origen africà a les escoles gironines. Es tracta d'un percentatge que, ara per ara, és força baix tot i que de ben segur amb les notícies que apareixen sovint als mitjans de comunicació, moltes persones pensin que és més elevat del què és en realitat. És un treball rigorós i ben fet que fa patent la dimensió pública de la recerca universitària en l'àmbit humanístico-social. En una societat que valora primordialment les aportacions tecnològiques, aquesta publicació presenta una aportació feta des de l'àmbit de la pedagogia amb dades que conviden a la reflexió.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)

El llibre és el resultat d'una recerca universitària sobre un aspecte concret del món de les migracions. És un estudi recent (1998-2001) sobre l'alumnat d'origen africà a les escoles gironines. Es tracta d'un percentatge que, ara per ara, és força baix tot i que de ben segur amb les notícies que apareixen sovint als mitjans de comunicació, moltes persones pensin que és més elevat del què és en realitat. És un treball rigorós i ben fet que fa patent la dimensió pública de la recerca universitària en l'àmbit humanístico-social. En una societat que valora primordialment les aportacions tecnològiques, aquesta publicació presenta una aportació feta des de l'àmbit de la pedagogia amb dades que conviden a la reflexió.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha