Normal view MARC view ISBD view

La Diversitat a l'escola jornada de Tortosa, 25 d'octubre de 1997 Consell Escolar de Catalunya

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Documents 7.Publisher: Barcelona Consell Escolar de Catalunya 1998Description: 124 p.Subject(s): Atenció a la diversitat | Educació especial | Comunicació interculturalSummary: El Consell escolar de Catalunya vol representar el conjunt de l'educació del nostres país. Fidel a aquesta representació, duu a terme el seu treball quotidià sobre les propostes legals que cal dictaminar i també es preocupa de realitzar estudis i propostes que reflecteixen les preocupacions del conjunt de la comunitat educativa. Aquesta Jornada és un exemple d'aquestes iniciatives. Jornada de Totosa, el 25 d'octubre de 1997. Després de tracta la diversitat a l'escola, el Consell ha treballat durant mesos per presentar les seves inquietuds: alumnes amb dificultats i ben dotats han de poder trobar en l'escola la metodologia apropiada per obtenir-ne el màxim profit. Per als nens minusvàlids hi ha establert el principi d'integració, que cal renovar cada dia; per als superdotats cal trobar una metodologia flexible que els permeti avançar segons les seves possibilitats.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Div (Browse shelf) Available 169

El Consell escolar de Catalunya vol representar el conjunt de l'educació del nostres país. Fidel a aquesta representació, duu a terme el seu treball quotidià sobre les propostes legals que cal dictaminar i també es preocupa de realitzar estudis i propostes que reflecteixen les preocupacions del conjunt de la comunitat educativa. Aquesta Jornada és un exemple d'aquestes iniciatives. Jornada de Totosa, el 25 d'octubre de 1997. Després de tracta la diversitat a l'escola, el Consell ha treballat durant mesos per presentar les seves inquietuds: alumnes amb dificultats i ben dotats han de poder trobar en l'escola la metodologia apropiada per obtenir-ne el màxim profit. Per als nens minusvàlids hi ha establert el principi d'integració, que cal renovar cada dia; per als superdotats cal trobar una metodologia flexible que els permeti avançar segons les seves possibilitats.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha