Normal view MARC view ISBD view

Una Experiència en habilitats socials Carpena, Anna ; Aguilera, Isabel ; Masip, Alícia

Contributor(s): Aguilera, Isabel | Masip, Alícia.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Per una immensa minoria.Publisher: Barcelona Rosa Sensat 1998Description: 64 p.ISBN: 84-89149-51-8.Subject(s): Atenció a la diversitat | ImmigracióSummary: El grup per al qual es pensava el treball era per motius diversos un grup força desestructurat: famílies només amb el pare o la mare, famílies nombroses, pocs hàbits familiars, etc. Aquestes situacions fan que els infants no tinguin adquirides les normes mínimes de convivència en grup, la qual cosa dificulta el treball a classe i la relació entre ells. Hi ha qui propugna que les actituds, valors i normes no s'han de treballar separats de les àrees acadèmiques. Però un bon tutor sap que de vegades cal aturar-se i treballar amb els alumnes temes com les baralles, els insults, etc. Què passa quan els alumnes tornen esverats del pati? Què passa quan es trenquen objectes? Què passa quan es peguen sovint o s'insulten, o quan cap d'ells no se saluda o no sap donar les gràcies?.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Exp (Browse shelf) Available 20150481

El grup per al qual es pensava el treball era per motius diversos un grup força desestructurat: famílies només amb el pare o la mare, famílies nombroses, pocs hàbits familiars, etc. Aquestes situacions fan que els infants no tinguin adquirides les normes mínimes de convivència en grup, la qual cosa dificulta el treball a classe i la relació entre ells. Hi ha qui propugna que les actituds, valors i normes no s'han de treballar separats de les àrees acadèmiques. Però un bon tutor sap que de vegades cal aturar-se i treballar amb els alumnes temes com les baralles, els insults, etc. Què passa quan els alumnes tornen esverats del pati? Què passa quan es trenquen objectes? Què passa quan es peguen sovint o s'insulten, o quan cap d'ells no se saluda o no sap donar les gràcies?.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha