Normal view MARC view ISBD view

Aprender a enseñar una visión práctica de la formación de formadores Amat, Oriol

By: Amat, Oriol.
Contributor(s): Amat, Oriol.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Gestión 2000 1998Edition: 4a ed.Description: 183 p.ISBN: 84-8088-039-2.Subject(s): Avaluació dels professors | Didàctica | Formació del professorat | Pedagogia | Professors | Tutors i tutoria (Educació)Summary: Com ensenyar perquè els alumnes aprenguin? Quins són els requeriments precisos perquè el professor sigui excel·lent i gaudeixi amb el seu treball? Aquestes són algunes de les qüestions que s'intenta respondre al llarg de les pàgines d'aquest llibre. Així es tracten, des d'una perspectiva pràctica, consideracions que potencien els resultats dels programes de formació. Aquests programes s'adrecen a: alumnes, professors, dinàmica de les relacions entre alumnes i professors, mètodes didàctics i pedagògics, programació de sessions i matèries i l'avaluació. Més que una proposta de solucions, malgrat que ens aporta respostes a múltiples qüestions, també planteja molts interrogants.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Apr (Browse shelf) Available 246
Browsing Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones Shelves , Shelving location: Mundet , Collection code: Educació Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
07 Any Anys i panys 07 Ape El Apego en el aula 07 ¿Po ¿Por qué tengo que ir a la escuela? 07 Apr Aprender a enseñar 07 Apr Aprender a planificar la formación 07 Apr Aprender con mapas mentales 07 Apr Aprender

Com ensenyar perquè els alumnes aprenguin? Quins són els requeriments precisos perquè el professor sigui excel·lent i gaudeixi amb el seu treball? Aquestes són algunes de les qüestions que s'intenta respondre al llarg de les pàgines d'aquest llibre. Així es tracten, des d'una perspectiva pràctica, consideracions que potencien els resultats dels programes de formació. Aquests programes s'adrecen a: alumnes, professors, dinàmica de les relacions entre alumnes i professors, mètodes didàctics i pedagògics, programació de sessions i matèries i l'avaluació. Més que una proposta de solucions, malgrat que ens aporta respostes a múltiples qüestions, també planteja molts interrogants.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha