Normal view MARC view ISBD view

Aprender y enseñar en educación infantil. Bassedas, Eulàlia ; Huguet, Teresa ; Solé Gallart, Isabel

By: Bassedas, Eulàlia.
Contributor(s): Huguet i Comelles, Teresa | Projecte curricular de centre (PCC).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Serie diseño y desarrollo curricular 131.Publisher: Barcelona Graó 2002Edition: 3a ed.Description: 383 p.ISBN: 84-7827-194-5.Subject(s): Acció educativa | Aprenentatge | Atenció a la diversitat | Avaluació dels alumnes | Educació infantil | Jornada escolar | Intervenció educativa | Escoles bressol | Menjadors escolars | Mètodes educatius | Gestió escolar | Constructivisme (Educació) | Planificació eduSummary: S'aborda el procés d'ensenyament-aprenentatge en l'educació infantil des d'una perspectiva constructivista. Es posen de relleu les continuïtats i també les especifitats i pecualiaritats dels dos cicles que componen l'etapa. Des d'aquesta doble perspectiva es plantegen els temes més rellevants per a la pràctica educativa: el fonament psicopedagògic de l'ensenyament i l'aprenentatge, el currículum de l'etapa, l'organització i la planificació, la concreció a la pràctica educativa, l'avaluació, el treball en equip dels mestres i els processos d'elaboració de projectes compartits, les relacions entre el context familiar i l'escolar, entre d'altres. (Autor/MB)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 26 Apr (Browse shelf) Available 272

S'aborda el procés d'ensenyament-aprenentatge en l'educació infantil des d'una perspectiva constructivista. Es posen de relleu les continuïtats i també les especifitats i pecualiaritats dels dos cicles que componen l'etapa. Des d'aquesta doble perspectiva es plantegen els temes més rellevants per a la pràctica educativa: el fonament psicopedagògic de l'ensenyament i l'aprenentatge, el currículum de l'etapa, l'organització i la planificació, la concreció a la pràctica educativa, l'avaluació, el treball en equip dels mestres i els processos d'elaboració de projectes compartits, les relacions entre el context familiar i l'escolar, entre d'altres. (Autor/MB)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha