Normal view MARC view ISBD view

Recerca sobre la coordinació entre centres de primària i secundària informe de progrés 1998 Darder Vidal, Pere (coord.)

By: Darder Vidal, Pere.
Contributor(s): Darder Vidal, Pere [coord].
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Per una immensa minoria.Publisher: Barcelona Rosa Sensat 1999Description: 48 p.ISBN: 84-89149-70-4.Subject(s): Coordinació educativa | Educació infantil | Educació primària | Educació secundària obligatòria | Formació del professorat | ProfessorsSummary: El Departament d'Ensenyament en el seu Pla de Formació Permanent del Professorat preveu, com a actuacions formatives a potenciar, i especificades en el capítol tercer, les que impulsin i orientin la coordinació del professorat de primària i secundària per afavorir la continuïtat i la coherència de l'acció educativa durant l'ensenyament obligatori. En el cas del sector públic, l'escolarització en dos tipus de centres diferents durant l'ensenyament obligatori és una novetat a tenir en compte per evitar que en l'itinerari formatiu de l'alumnat hi hagi trencaments contraproduents. L'extensió de l'obligatorietat de l'educació secundària obre noves possibilitats educatives i d'adquisició d'aprenentatges formals per als adolescents i joves; cal però, recollir l'experiència educativa anterior i trobar els elements de continuïtat.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 11 Rec (Browse shelf) Available 20150485

El Departament d'Ensenyament en el seu Pla de Formació Permanent del Professorat preveu, com a actuacions formatives a potenciar, i especificades en el capítol tercer, les que impulsin i orientin la coordinació del professorat de primària i secundària per afavorir la continuïtat i la coherència de l'acció educativa durant l'ensenyament obligatori. En el cas del sector públic, l'escolarització en dos tipus de centres diferents durant l'ensenyament obligatori és una novetat a tenir en compte per evitar que en l'itinerari formatiu de l'alumnat hi hagi trencaments contraproduents. L'extensió de l'obligatorietat de l'educació secundària obre noves possibilitats educatives i d'adquisició d'aprenentatges formals per als adolescents i joves; cal però, recollir l'experiència educativa anterior i trobar els elements de continuïtat.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha