Normal view MARC view ISBD view

Apropiacions escolars usos i sentits de l'educació obligatòria en l'adolescència Bonal Sarró, Xavier (dir.)

By: Bonal Sarró, Xavier.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Octaedro 2003Description: 206 p.Subject(s): Adolescència | Atenció a la diversitat | Avaluació dels alumnes | Avaluació dels professors | Avaluació de l'Educació | Conflictivitat escolar | Dones | Educació afectiva | Educació i lleure | Educació per a la pau | Educació secundària obligatò | Educació en valorsSummary: Aquest és un llibre que pretén allunyar-se de tota interpretació simple del significat del fracàs escolar dels joves adolescents. Contra el catastrofisme de discursos mediàtics i polítics sobre l'ESO, el llibre vol respondre amb etnografia, amb l'estudi empíric i sobre el terreny de les experiències dels alumnes d'ESO i del sentit que atorga a aquestes experiències. Lluny d'interpretacions uniformes i lineals sobre l'èxit i el fracàs escolar, el text mostra les múltiples situacions que es deriven de la combinació de posicions socials: classe, gènere, ètnia i d'experiències en els espais adolescents: escola, família i temps de lleure. Invitació a la reflexió sobre les possibles direccions de la intervenció educativa, que s'ha de construir entenent el significat que els adolescents donen a l'escola.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 05 Apr (Browse shelf) Available 312

Aquest és un llibre que pretén allunyar-se de tota interpretació simple del significat del fracàs escolar dels joves adolescents. Contra el catastrofisme de discursos mediàtics i polítics sobre l'ESO, el llibre vol respondre amb etnografia, amb l'estudi empíric i sobre el terreny de les experiències dels alumnes d'ESO i del sentit que atorga a aquestes experiències. Lluny d'interpretacions uniformes i lineals sobre l'èxit i el fracàs escolar, el text mostra les múltiples situacions que es deriven de la combinació de posicions socials: classe, gènere, ètnia i d'experiències en els espais adolescents: escola, família i temps de lleure. Invitació a la reflexió sobre les possibles direccions de la intervenció educativa, que s'ha de construir entenent el significat que els adolescents donen a l'escola.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha