Normal view MARC view ISBD view

¿Asimilar o integrar? : dilemas ante el multilingüismo en las aulas Luisa Martín Rojo (dir.) ; Ester Alcalá

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Investigación 154.Publisher: Madrid Ministerio de Educación, Cultura y Deporte 2003Description: 268 p. 21 cm.ISBN: 84-369-3699-X.Subject(s): Atenció a la diversitat | Multiculturalisme | Multilingüisme | Sociologia de l’educació | Teoria de l'educacióSummary: En la última dècada, els centres d’ensenyament han arribat a ser àmbits multiètnics i multilingües. El llibre analitza les formes de gestionar aquesta diversitat en l’àmbit escolar i estudia les possibles conseqüències socials i educatives. Ofereix una visió sobre les diverses perspectives de la diversitat sociolingüística i etnogràfica, sobre les teories culturals i els models educatius, i sobre les actituds vers la multiculturalitat. (Autor/MG)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Diversitat ER-Edu/0047 (Browse shelf) Available 4403
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 ¿As (Browse shelf) Available 20150487

En la última dècada, els centres d’ensenyament han arribat a ser àmbits multiètnics i multilingües. El llibre analitza les formes de gestionar aquesta diversitat en l’àmbit escolar i estudia les possibles conseqüències socials i educatives. Ofereix una visió sobre les diverses perspectives de la diversitat sociolingüística i etnogràfica, sobre les teories culturals i els models educatius, i sobre les actituds vers la multiculturalitat. (Autor/MG)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha