Normal view MARC view ISBD view

Una Auditoria mediambiental per a centres educatius Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya

By: Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya.
Contributor(s): Projecte curricular de centre (PCC).
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Federació de Moviments de Renovació Pedagògica 1998Description: 28 p.Subject(s): Auditoria | Currículum vitae | Educació ambiental | Educació primària | Educació secundària obligatòria | TransversalitatSummary: Les experiències d'Educació Ambiental que es duen a terme als centres són variades i de llarga tradició, malgrat que la majoria de vegades no portin aquest títol. La posada en marxa de la Reforma també ha donat un impuls important a aquest tema al plantejar l'Educació Ambiental com un eix transversal que ha de ser objecte de programació en els diversos nivells d'Educació Primària i Secundària. Per elaborar un Programa d'Educació Ambiental cal prèviament fer un dibuix del que ja es realitza al centre, en quines àrees i nivells es treballa, que hi està implicat, com hi participen els pares i mares i l'alumnat, com s'utilitzen els recursos. Després d'aquesta fase, cal dissenyar el programa del centre i periodificar la seva realització.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Aud (Browse shelf) Available 370

Les experiències d'Educació Ambiental que es duen a terme als centres són variades i de llarga tradició, malgrat que la majoria de vegades no portin aquest títol. La posada en marxa de la Reforma també ha donat un impuls important a aquest tema al plantejar l'Educació Ambiental com un eix transversal que ha de ser objecte de programació en els diversos nivells d'Educació Primària i Secundària. Per elaborar un Programa d'Educació Ambiental cal prèviament fer un dibuix del que ja es realitza al centre, en quines àrees i nivells es treballa, que hi està implicat, com hi participen els pares i mares i l'alumnat, com s'utilitzen els recursos. Després d'aquesta fase, cal dissenyar el programa del centre i periodificar la seva realització.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha