Normal view MARC view ISBD view

Las Aulas taller ante la reforma del sistema educativo Ventura Salvador, Xavier

By: Ventura Salvador, Xavier.
Contributor(s): Programa de Garantia Social (PGS).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Educación social 1.Publisher: Archidona Aljibe 2000Description: 116 p.ISBN: 84-95212-64-1.Subject(s): Atenció a la diversitat | Aules | Educadors socials | Educació secundària postobligatòria | Formació ocupacional | Fracàs escolar | Reforma educativaSummary: Abans de la implantació de l'ESO es produïa un buit entre l'edat d'escolarització obligatòria i l'edat laboral mínima. Els joves que fracassaven tenien com a recurs, ofertat des de la perspectiva de l'educació social, el que s'ha anomenat aules taller o pretallers. L'ESO, entre altres coses, ha vingut a cobrir formalment aquest buit, això no vol dir que s'hagin trobat encara les formes adequades per atendre aquests joves. En aquest llibre es tracten experiències sobre aquesta qüestió, quins elements poden servir de model o quines mesures es preveuen a l'ESO per a l'atenció a la diversitat.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Aul (Browse shelf) Available 20150501

Abans de la implantació de l'ESO es produïa un buit entre l'edat d'escolarització obligatòria i l'edat laboral mínima. Els joves que fracassaven tenien com a recurs, ofertat des de la perspectiva de l'educació social, el que s'ha anomenat aules taller o pretallers. L'ESO, entre altres coses, ha vingut a cobrir formalment aquest buit, això no vol dir que s'hagin trobat encara les formes adequades per atendre aquests joves. En aquest llibre es tracten experiències sobre aquesta qüestió, quins elements poden servir de model o quines mesures es preveuen a l'ESO per a l'atenció a la diversitat.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha