Normal view MARC view ISBD view

Avaluar per millorar la comunicació i facilitar l'aprenentatge Jorba, Jaume ; Quinquer, Dolors

By: Jorba, Jaume.
Contributor(s): Quinquer, Dolors.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Els llibres de l'ICE de la UAB. Sèrie eines i estratègies 10.Publisher: Bellaterra Institut de Ciències de l'Educació de la UAB 2000Description: 216 p.Subject(s): Aprenentatge | Autonomia (Ensenyament) | Avaluació dels alumnes | Ciència | Constructivisme (Educació) | Currículum vitae | Castellà | Formació del professorat | Literatura | Matemàtica | AvaluacióSummary: Algunes de les persones que componen l'equip que ha escrit aquest llibre tenen una llarga història de recerca en el tema de l'avaluació. Una història que s'ha anat escrivint en forma de llibres, articles, però sobretot en hores invertides en formació professional del professorat, contactant amb diferents educadors i educadores i portant propostes a les aules, per analitzar-les i reestructurar-les amb l'objectiu d'anar-les ajustant a les necessitats específiques de cada centre i grup. S'hi troben idees, reflexions i suggeriments en els quatre capítols d'aquest llibre. Es proposen diferents itineraris de lectura, que poden respondre a interessos, motivacions, necessitats dels lectors.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 05 Ava (Browse shelf) Available 20150507

Algunes de les persones que componen l'equip que ha escrit aquest llibre tenen una llarga història de recerca en el tema de l'avaluació. Una història que s'ha anat escrivint en forma de llibres, articles, però sobretot en hores invertides en formació professional del professorat, contactant amb diferents educadors i educadores i portant propostes a les aules, per analitzar-les i reestructurar-les amb l'objectiu d'anar-les ajustant a les necessitats específiques de cada centre i grup. S'hi troben idees, reflexions i suggeriments en els quatre capítols d'aquest llibre. Es proposen diferents itineraris de lectura, que poden respondre a interessos, motivacions, necessitats dels lectors.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha