Normal view MARC view ISBD view

Besoins éducatifs particuliers statistiques et indicateurs

Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Paris OCDE 2000Description: 163 p.Subject(s): Trastorns de l'aprenentatge | Educació internacional | Estadística | Indicadors | Educació especial | Política educativaSummary: Aquesta obra presenta una visió totalment nova de les necessitats educatives especials. La diferència consisteix en comparar la situació dels alumnes amb discapacitats, dels que tenen dificultats d'aprenentatge, presenten problemes de comportament o són alumnes desafavorits socialment, fent refèrencia als mitjans que es posen al seu abast per pal·liar aquestes mancances. Mitjançant els diferents estudis, aquesta obra s'interessa especialment en el nombre d'alumnes amb necessitats educatives especials i en el lloc en els qual estan escolaritzats: escoles especials, classes especials o escoles ordinàries, i presenta una diferenciació per sexe.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Bes (Browse shelf) Available 443

Aquesta obra presenta una visió totalment nova de les necessitats educatives especials. La diferència consisteix en comparar la situació dels alumnes amb discapacitats, dels que tenen dificultats d'aprenentatge, presenten problemes de comportament o són alumnes desafavorits socialment, fent refèrencia als mitjans que es posen al seu abast per pal·liar aquestes mancances. Mitjançant els diferents estudis, aquesta obra s'interessa especialment en el nombre d'alumnes amb necessitats educatives especials i en el lloc en els qual estan escolaritzats: escoles especials, classes especials o escoles ordinàries, i presenta una diferenciació per sexe.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha