Normal view MARC view ISBD view

Calidad en educación Borrell Closa, Elvira ; Chavarria Navarro, Xavier

Contributor(s): Projecte curricular de centre (PCC).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Innova.Publisher: Barcelona Edebé 2002Description: 165 p.Subject(s): Avaluació dels professors | Avaluació de l'Educació | Currículum vitae | Direcció de centres d'ensenyament | Innovació educativa | Gestió escolar | Professors | Qualitat de l'educacióSummary: La qualitat és un objectiu permanent en tots els àmbits de la vida, també en l'educació, com a expressió d'una aspiració de millora, una recerca de l'excel·lència o una expectativa d'aconseguir béns i serveis meritoris i valuosos. La qualitat en l'educació, a més d'un enriquiment personal, genera beneficis socials. Per tant, està orientada a satisfer les necessitats i les expectatives individuals i socials dels estudiants, en relació als processos i resultats de l'aprenentatge. El llibre està dividit en quatre apartats, on els autors fan una detallada exposició de: la qualitat i l'educació; els components de la qualitat; l'avaluació com a factor de qualitat i l'aplicació de l'avaluació per a la qualitat dels centres. Al final es troba un extens apartat dedicat a la bibliografia.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 05 Cal (Browse shelf) Available 20150515

La qualitat és un objectiu permanent en tots els àmbits de la vida, també en l'educació, com a expressió d'una aspiració de millora, una recerca de l'excel·lència o una expectativa d'aconseguir béns i serveis meritoris i valuosos. La qualitat en l'educació, a més d'un enriquiment personal, genera beneficis socials. Per tant, està orientada a satisfer les necessitats i les expectatives individuals i socials dels estudiants, en relació als processos i resultats de l'aprenentatge. El llibre està dividit en quatre apartats, on els autors fan una detallada exposició de: la qualitat i l'educació; els components de la qualitat; l'avaluació com a factor de qualitat i l'aplicació de l'avaluació per a la qualitat dels centres. Al final es troba un extens apartat dedicat a la bibliografia.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha